سعید واسعی، هافبک تیم فوتبال پیکان گفت که آنها اگر ذهن برنده داشته باشند، در لیگ برتر خواهند ماند.

سعید واسعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط بحرانی پیکان و نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر گفت: ما تیم خوبی داریم و جایگاه واقعی پیکان اینجا نیست. متأسفانه در خیلی از بازی‌ها به دلیل نداشتن تمرکز و بدشانسی امتیازهای زیادی از دست دادیم. من واقعاً نمی‌توانم واژه دیگری را برای دلیل نتیجه نگرفتن پیکان پیدا کنم. الان هم آقای ویسی زحمت می‌کشد تا تیم را از این شرایط بیرون بیاورد و همه ما باید تلاش کنیم تا این وضعیت را تغییر دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا دلیل نتیجه نگرفتن پیکان به ضعف فنی مربوط نمی‌شود؟»، خاطر نشان کرد: وقتی نتیجه نمی‌گیریم طبیعتاً عملکرد ما هم ایراد داشته ولی امسال خیلی بدشانس بودیم و اشتباهات داوری هم به پیکان ضربه زد. جای پیکان انتهای جدول نیست و خودمان می‌دانیم که باید سخت تلاش کنیم تا به رده‌های بالاتر برسیم.

واسعی درباره اینکه خطر سقوط به لیگ دسته اول دوباره پیکان را تهدید می‌کند، اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم که این وضعیت ذهن ما را درگیر نکرده است. به‌هرحال شرایط خوب نیست، ولی اگر ذهن برنده داشته باشیم قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم. ۳۰ امتیاز دست نخورده برای ما باقی مانده است و دیگر نباید به سادگی اشتباه کنیم. در بازی بعدی هم میهمان مسجدسلیمان هستیم و باید در آنجا امتیاز بگیریم تا به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.