دروازه‌بان بایرن مونیخ به اشتباهی که در بازی شب گذشته مقابل پادربورن در هفته بیست‌وسوم بوندس‌لیگا داشت، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل نویر در پی برتری ۳ بر ۲ خانگی شب گذشته (جمعه) بایرن مونیخ مقابل پادربورن قعرنشین در هفته بیست‌وسوم بوندس‌لیگای آلمان گفت: واقعاً خیالم راحت شد. کسب سه امتیاز این بازی هدف ما بود. برای ما خیلی مهم بود که پای‌مان را روی پدال گاز بگذاریم و باور داشتیم که می‌توانیم به پیروزی برسیم. آزار دهنده بود که پس از دریافت گل دوم به زحمت افتادیم. به هر حال ما به کمک یکدیگر به این برد رسیدیم و این پیروزی حاصل تلاش تیمی بود.

دروازه‌بان ملی‌پوش باواریایی‌ها همچنین در خصوص خروج اشتباهی که در دقیقه ۴۴ از محوطه جریمه خودی داشت که نتیجه‌اش این شد که دروازه‌اش توسط دنیس شربنی باز شد و نتیجه بازی یک-یک شد، اظهار داشت: خروج من از محوطه جریمه، موقعیتی ۵۰-۵۰ بود و اگر روی بازیکن پادربورن خطا می‌کردم، کارت قرمز می‌گرفتم. به هر حال این هم بخشی از سبک بازی من است و این اشتباه هم رخ داد. در ۱۰۰ خروجی که من انجام می‌دهم، ۹۹ بارش جواب می‌دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازی سه‌شنبه شب پیش‌روی بایرن مونیخ مقابل چلسی در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: چلسی برای ما احترام قائل است، درست مانند دیگر تیم‌های بین‌المللی. آنها دیدند که ما چطور از مرحله گروهی صعود کردیم. ما می‌خواهیم سه‌شنبه شب در استمفوردبریج به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.