پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عمده امتیازاتی که استقلال در هفته‌های اخیر از دست داده به خاطر تعداد زیاد مصدومان است و بعد از بازگشت این بازیکنان استقلال مدعی شماره یک قهرمانی می شود.

بهمن طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره ارزیابی اش از شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال با وجود اینکه بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در هفته اخیر در اختیار نداشت اما شاهد بازی های خوبی از این تیم هستیم و اگر امتیازاتی از دست رفته باشد صرفا به دلیل نبود چندین بازیکن موثر این تیم به دلیل مصدومیت است.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: بازی با ذوب آهن دیدار سختی است چون سبزپوشان اصفهانی در هفته های اخیر متحول شده و نتایجی به مراتب بهتر نسبت به هفته های قبل می گیرد و قطعا آنها برای نباختن به تهران می آیند.

وی افزود: شنیده ام ۴، ۵ بازیکن مصدوم استقلال برای این بازی رسیده اند که این اتفاق خوبی است و شانس آبی ها را برای پیروزی در این بازی افزایش خواهد داد.

طهماسبی در خصوص خلاء حضور یک مدیرعامل دائم در این باشگاه گفت: شاهد اتفاق عجیبی هستیم و سوال بزرگ این است چرا برای انتخاب مدیرعامل این باشگاه این قدر زمان صرف شده و بعد از سه ماه بی مدیرعاملی هنوز تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است. به عنوان پیشکسوت این باشگاه از وزیر محترم ورزش انتظار دارم تکلیف را هر چه سریع تر مشخص کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که تیم در این مقطع با آن مواجه است ناشی از فقدان مدیرعامل است، مشکلاتی که ظاهرا پیش پا افتاده اما در واقع بسیار مهم است مثل نبود یک زمین تمرین مناسب و جذب نشدن بازیکن به تعداد کافی در نقل و انتقال زمستانی.

طهماسبی مربی کنونی تیم فوتبال پاس همدان در خصوص وضعیت این تیم بیان داشت: از مسئولین ورزش همدان گلایه های زیادی داریم تیم ما مدعی صعود به لیگ دسته اول است اما اینجا هیچ کس به فکر آن نیست ما هفته های زیادی است که بازی های خود را می بریم و شانس خوبی برای صعود داریم اما یک نفر نمی آید بعد از این پیروزی ها به ما بگوید خسته نباشید.

مربی تیم فوتبال پاس تاکید کرد: به نظرم نمی آید در این استان عزم و اراده ای برای صعود پاس وجود داشته باشد. چون اگر این طور بود حتما مسئولین سری به ما می زدند و از حال و روز ما باخبر می شدند.

وی با اشاره به نزدیکی پایان فصل لیگ دسته دوم گفت: در حالی که چند بازی بیشتر به پایان این رقابت ها نمانده اعضای کادر فنی و بازیکنان درصدهای زیادی از قراردادهایشان را مطالبه دارند و ما انتظار داریم حداقل حداقل خواسته ما که پرداخت دستمزدهایمان است را لحاظ نمایند ما همه تلاش می کنیم این تیم صعود کند اما صعود منوط به حمایت است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )