پپ گواردیولا در آستانه بازی برگشت تیمش مقابل لسترسیتی به تحسین رقیب ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل لسترسیتی از صلابت رقیب و قدرت تیمش گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت: قبل از بازی رفت هم گفتم چقدر تحت تاثیر عملکرد لسترسیتی قرار گرفته‌ام. سازماندنی تیمی آنها فوق العاده بوده و بازیکنان لسترسیتی می‌دانند چه کاری باید انجام دهند. تماشای بازی تیم‌هایی مانند لستر لذت بخش است. حضور سرمربیانی مانند برندان راجرز به فوتبال انگلیس کمک می‌کنند. جیمی واردی یکی از بهترین مهاجمانی است که من تاکنون دیده‌ام.

او در ادامه افزود: تعویض داوید سیلوا در دقایق پایانی بازی قبلی هوشمندانه بوده و باعث شد مصدومیت او تشدید نشود. رحیم استرلینگ در مراحل آخر ریکاوری قرار داشته و شرایط او بهتر شده است. روند بهبود لروی سانه هم خوب است اما طبیعتا او بعد از ۶ ماه دوری از میادین به زمان بیشتری نیاز دارد. در کل همه این بازیکنان شرایط مساعدی دارند، اما در صددرصد آمادگی قرار ندارند. بازیکنان آزاد هستند در مورد آن چیزی که باور دارند، صحبت کنند. من در مورد تعهد بازیکنانم کاملا اطمینان دارم و آنها سال‌های سال است که این موضوع را نشان داده‌اند. هیچ کس نمی‌داند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد اما در حال حاضر من در مورد عملکرد بازیکنانم در ۳ ماه گذشته تردیدی ندارم.

گواردیولا در پایان اظهار داشت: نمی‌توان افکار مردم را تغییر داد، اما می‌دانم چقدر تلاش کرده‌ایم. من به زحمات این سالهای تیمم افتخار می‌کنم. هیچ کس خارج از تیم به ما کمک نکرد.درباره محرومیت از میادین اروپایی درخواست تجدید نظر خواهیم داد و می‌بینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.