سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از شرایط زمین و توپ در تقابل شب گذشته تیمش با کلوب بروژ در لیگ اروپا گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا در خانه کلوب بروژ بلژیک به تساوی یک - یک دست یافت، گفت: بازی سختی مقابل حریفی سازمان‌یافته در شرایطی دشوار برگزار شد. تمرکز کافی نداشتیم و شرایط زمین و توپ کار را برای ما سخت‌تر کرد. از هر کدام از بازیکنان که بپرسید به شما خواهند گفت که این توپ برای بازی مناسب نبود.

وی افزود: بازی با این توپ دشوار بود و می‌توانید خودتان (خبرنگاران) بروید و تست کنید، اما به هر حال این شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. در کنار این موضوع بارندگی و وزش باد را هم داشتیم. شاهد دو گل عجیب بودیم. کلوب بروژ چشم به پرتاب اوت و شوتزنی مستقیم از میانه میدان داشت. به نظرم هر دو تیم فاقد تمرکز لازم بودند.

سرمربی نروژی منچستریونایتد که در این بازی بازیکنانی همچون داوید دخه‌آ، آرون وان‌بیساکا و برونو فرناندس را نیمکت‌نشین کرده بود، گفت: ما دوشنبه بازی کرده بودیم و برای این بازی فرصت کمی برای ریکاوری داشتیم. روز یکشنبه هم (با واتفورد) بازی داریم، بنابراین باید تصویری بزرگتر را دید و تنها نباید یک بازی را لحاظ کرد. تصمیماتی گرفتیم که باید می‌گرفتیم و به تساوی همراه با گل هم دست یافتیم.

سولسشایر خاطرنشان کرد: حالا کلوب بروژ برای گلزنی باید به اولدترافورد بیاید و نیاز به زدن بیش از یک گل دارد. ما هم بی‌صبرانه منتظر بازی برگشت هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.