سرمربی تیم فوتبال آتالانتا پس از پیروزی قاطع خانگی مردانش مقابل والنسیا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنها را لایق حضور در جمع هشت برتر این رقابت‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزهای خوب تیم فوتبال آتالانتا با پیروزی ۴ بر یک مقابل والنسیا این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا کرد. تیم تحت هدایت جان پیرو گاسپرینی شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه سن‌سیرو (به عنوان ورزشگاه خانگی‌اش) نماینده اسپانیا را شکست داد و گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برداشت.

گاسپرینی پس از بازی گفت: باید در بازی برگشت ثابت کنیم که لایق حضور در مرحله یک چهارم نهایی هستیم. از یک طرف بابت پیروزی و نتیجه‌ای که رقم خورد بسیار خوشحالیم و اگر کسی قبل از بازی می‌گفت که حاضریم با چنین نتیجه‌ای برنده شویم با کمال میل از آن استقبال می‌کردیم. از طرف دیگر اما افسوس گلی که دریافت کردیم را می‌خوریم. ما وقتی که ۴ بر صفر بودیم واقعاً نباید مرتکب چنین اشتباهی می‌شدیم. در بازی برگشت در مستایا باید خیلی بیشتر حواس‌مان را جمع کنیم. اگر می‌خواهیم به مرحله بعدی برویم، باید همان عملکردی که داشتیم را در مستایا تکرار کنیم و نشان دهیم که چه قدرتی داریم. باید با کسب پیروزی در آنجا نشان دهیم که لیاقت صعود داریم.

گاسپرینی افزود: ما تیمی هستیم که موقعیت‌های گلزنی فراوانی خلق می‌کند. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. وقتی ۴ بر صفر جلو افتادیم بیش از اندازه سرخوش شدیم و تمرکزمان را از دست دادیم. حالا باید بررسی کنیم و دلایل اشتباهاتی که مرتکب شدیم را پیدا کنیم. در بازی برگشت هم باید گل بزنیم. من دوست ندارم که به امید این سه اختلاف گل به اسپانیا برویم و در تمام طول مسابقه تحت فشار باشیم. مستایا ورزشگاهی با یک جو پرشور است و کافی است والنسیا یک گل بزند تا آنجا منفجر شود. پس باید در پاسکاری‌های‌مان دقیق باشیم و به حریف اجازه ندهیم بازی را کنترل کند. من دوست دارم که همین الان جشن بگیریم اما بیشتر از آن دوست دارم ۱۵ روز دیگر پس از بازی برگشت جشن بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.