آنتونیو کونته در مورد تیمش با اطمینان خاصی صحبت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنا بر اعتقاد آنتونیو کونته، اینتر در شرایط خوبی بازی دور رفت مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا را مقابل لودوگورتس انجام خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از این بازی گفت: تیم ما در شرایط خوبی به این دیدار پای خواهد گذاشت. مقابل لاتزیو عملکرد خوبی را داشتیم اما فقط نتیجه به دست نیامد بنابراین دلیلی وجود ندارد نسبت به آن دیدار احساس منفی داشته باشیم. لیگ اروپا رقابتی دیگر است. می‌خواهیم در این جام خوب کار کنیم و تاثیرگذار باشیم. با تدارک مناسب به استقبال این بازی و این رقابت‌ها برویم. مطمئنا تغییراتی در ترکیب تیم وجود خواهد داشت و این اجتناب ناپذیر است چراکه برخی از بازیکنان ما همیشه در حال بازی بوده‌اند. همچنین این حق برخی از بازیکنان است که به آنها فرصت بازی داده شود چون شایستگی استراحت را دارند. اضطراب بیش از حد و آرامش کمی را می‌بینم. ما به سهم خودمان آرام هستیم.

کونته سپس در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شد. او در مورد لودوگورتس گفت: لودوگورتس به بازی در رقابت‌های اروپایی عادت کرده است. آنها با اختلاف خوبی نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی لیگ بلغارستان قرار گرفته‌اند. رقیب بلغاری تیم خوبی است و از نظر فردی بازیکنان با کیفیتی دارد. این تیم در آخرین مسابقه خود ۶ - صفر حریفش را شکست داده و ما باید مراقب باشیم. موظفیم با فروتنی و عزم مناسب در این دیدار حاضر شویم و تمام توان خود را بگذاریم. کاسمین موتی بازیکن لودوگورتس در سری A سابقه بازی دارد اما من در مورد بازیکن خاصی صحبت نمی‌کنم. مطمئنا این تیم از نظر کیفیت بازیکنانش به ویژه در فاز هجومی در سطح خوبی قرار دارد. روی نقاط قوت و ضعف رقیب کار کرده‌ایم و برایشان احترام قائلیم.

کونته سپس در مورد شرایط بازیکنانش صحبت کرد: سانچس پس از مصدومیت بدی که او را ۳ ماه از میادین دور نگه داشت، ریکاوری کرده و در حال به دست آوردن بهترین فرم خود است. او اکنون برای اینکه از دقیقه اول بازی کند آماده شده. در ۲ سال اخیر سانچس زیاد بازی نکرده و فقط باید به بهترین فرم خود از نظر جسمانی برسد. در این صورت می‌تواند ما را برای رسیدن به اهدافمان کمک کند. بروزوویچ در میلان باقی ماند زیرا در ۲ روز اخیر به دلیل مشکلات در مچ پای خود تمرین نکرده و او با دنبال کردن برنامه ای مشخص، به صددرصد آمادگی می‌رسد. اشکرینیار بنا به تشخیص من در میلان باقی ماند تا به طور کامل بهبود یابد زیرا اخیرا آنفولانزا داشت و این موضوع بر تمرینات او تاثیر گذاشته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.