روزنامه الوطن قطر در گزارشی از دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و السد قطر پیام نیازمند را ستاره نیمه نخست این بازی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الوطن قطر در گزارشی از بازی السد قطر و سپاهان ایران نوشت: در دقایق ابتدایی بازی خصوصا در نیمه نخست، رقابت نزدیک بازیکنان دو تیم در مرکز زمین وجود داشت و السد از ابتدا به دنبال ارائه بازی هجومی در این مسابقه بود و توانست جریان بازی را در دست بگیرد اما تیم ایرانی هم برای کنترل بازی و ایجاد موقعیت روی دروازه حریف تلاش می‌کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: سپاهانی‌ها سعی می‌کردند فضاهای زمین را پوشش بدهند و به دروازه السد نزدیک شوند. بخش زیادی از بازی در نیمه اول در وسط زمین جریان داشت و دو تیم بازی را با احتیاط دنبال می‌کردند و در این نیمه تنها ۳ موقعیت و خطر جدی روی دروازه‌ها دیده شد اما در دقایق پایانی السد فرصت‌های خطرناکی داشت که پیام نیازمند موفق به نجات دروازه خودش شد و در نیمه اول ستاره زمین لقب گرفت.

روزنامه الوطن در پایان نوشت: السد در نیمه دوم روی یک ضد حمله موفق به ثبت گل اول بازی شد و سپاهان بعد از این گل برای جبران نتیجه رو به بازی تهاجمی آورد اما بهای آن را پرداخت و مقابل طوفان حملات السد فروپاشید. السد در دقایق پایانی این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست داست و به نتیجه ۳ بر صفر اکتفا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.