هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از انتخاب اخیر سرمربی این تیم گفت: با بودن مربیان بزرگی که در کشور موفقیت کسب کرده‌اند، انتخاب اسکوچیچ توهین به مربیان ایرانی بود.

هاشم بیگ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم مربیان بزرگی چون کی‌روش و ویلموتس را از دست دادیم و حالا درست در زمانی که باید از مربیان ایرانی صاحب‌نامی چون قلعه‌نویی و دایی استفاده می‌کردیم، دراگان اسکوچیچ را انتخاب کردیم که هیچ سابقه خوبی در فوتبال ما ندارد و این انتخاب یک توهین به مربیان ایرانی بود.

وی ادامه داد: با اسکوچیچ، بازگشت به عقب خواهیم داشت، به یکباره از یک مربی بزرگ همانند کی‌روش، به یک مربی معمولی همچون اسکوچیچ رسیدیم اما امیدوارم با تمام این شرایط، حالا که فدراسیون تصمیم گرفته با این مربی، کار را ادامه دهد، او بتواند موفق باشد.

هافبک پیشین تیم ملی افزود: کار ما در رسیدن به جام‌جهانی به اما و اگر کشیده شده، اگرچه دو دیدار اول برابر کامبوج و هنگ‌کنگ، نمی‌تواند برای ما دردسرساز باشد، اما بازی با بحرین و عراق بسیار سخت است و امیدواریم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

بیگ‌زاده با انتقاد از نحوه انتخاب اسکوچیچ گفت: نمی‌دانم با چه حساب و کتابی، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ما شد، نه رزومه خوبی داشت و نه توانسته بود در فوتبال ایران حداقل تیمی را به مقام نایب قهرمانی برساند بنابراین باید تنها آرزو کنیم که بتوانیم به دورِ بعد صعود کرده و دوباره تیم ملی ایران را در جام‌جهانی ببینیم.

بیگ‌زاده در خصوص عملکرد فرهاد مجیدی پس از حضور مجددش در استقلال گفت: اگر می‌خواهیم عملکرد فنی مجیدی را بهتر آنالیز کنیم، باید چند هفته دیگر صبر کنیم. او فعلاً با همان سیستم استراماچونی پیش می‌رود و حالا باید ببینیم که آیا در آینده موفق خواهد بود یا خیر. البته فرهاد با توجه به حضور چندین‌ ساله‌اش در استقلال، به خوبی این تیم را می‌شناسد و از تجربه بالایی برخوردار است و اعتقاد دارم با حمایت هواداران، می‌تواند موفق باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان به آینده استقلال امیدوار بود؟ خاطرنشان کرد: مطمئن هستم آبی‌پوشان با فرهاد موفق خواهند شد. به طور حتم با بازگشت مصدومان و بودن همه بازیکنان، استقلال عملکرد خوبی خواهد داشت و حتی می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.