لوسین فاوره تیمش را آماده جدال بزرگ لیگ قهرمانان اروپا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوسین فاوره در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، آمادگی بازیکنانش را مورد اشاره تاکید قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال بوروسیادورتموند در این باره گفت: در مراحل آماده‌سازی برای این دیدار فیلم‌هایی از بازی پاری سن ژرمن را تماشا کرده‌ایم. بازیکنانشان را می‌شناسیم و خودمان را برای رویارویی آماده کرده‌ایم. پاریس تیم خطرناک و بزرگی است. آن‌ها مرحله گروهی را بالاتر از رئال مادرید به پایان رساندند. این خود گویای همه چیز است. در نهایت قدرت ما تعیین کننده خواهد بود.

او درباره حضور ارلینگ هالند در لیگ قهرمانان اروپا افزود: بازی در دورتموند تفاوت‌هایی دارد اما او تجربه بازی در لیگ قهرمانان با سالزبورگ را دارد و فکر نمی‌کنم تطابق با دورتموند در لیگ قهرمانان زمان زیادی ببرد. یولیان برانت برای بازی فردا آماده نخواهد بود. از جمعه تاکنون مصدوم جدیدی نداشتیم.

او در پایان تصریح کرد: در بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت خشونت بیشتری به خرج دادیم. اگر توپ را از دست می‌دادیم، خیلی سریع برای تصاحب مجدد آن اقدام می‌کردیم. این موضوع در بازی فردا بسیار مهم است. می‌خواهیم عملکردی مانند بازی با بارسلونا داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.