توماس توخل در آستانه بازی تیمش با بوروسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به هواداران تیمش اخبار خوبی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بوروسیادورتموند در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از شرایط ویژه یک بازی خاص سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در این باره اظهار داشت: نیمار وضعیت خوبی دارد و اگر اتفاق خاصی در تمرینات نیفتد، مقابل دورتموند بازی خواهد کرد. او می‌تواند شرایط را برای تیم ما عوض کند، تفاوت‌ها را رقم بزند و کارهایی انجام دهد که برای ما سرنوشت‌ساز باشد.حضور نیمار به تیم اعتماد به نفس می‌دهد و با حضور او، امباپه هم بهتر کار می‌کند.

توماس توخل در خصوص سختی بازی در مرحله یک هشتم نهایی و شکست سال گذشته مقابل منچستریونایتد گفت:هر سال داستان خود را دارد و باید با شرایط موجود کنار بیایید. فوتبال یک ورزش است و ممکن است شکست بخورید. برای جلوگیری از ناکامی‌ها و شکست، هر کاری خواهیم کرد اما باید بپذیریم از شکست‌ها می‌توان برای پیشرفت بیشتر درس گرفت.

سرمربی پاریسی‌ها درباره رویارویی با تیم سابقش دورتموند افزود:قطعا در بازی فردا مقایل دورتموند باید با اعتماد به نفسی بالا بازی کنیم زیرا اگر اعتماد به نفس لازم را نداشته باشیم، راه فراری از شکست نخواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.