سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر پیش از رویارویی با سپاهان به قدرت بالای تیم‌های ایرانی اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های السد و سپاهان از ساعت ۱۹:۰۵ فردا (سه‌شنبه) در بازی هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار می‌گیرند.

ژاوی هرناندس، سرمربی تیم السد امشب در نشست خبری پیش از بازی برابر سپاهان گفت: بازی با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا پیچیده خواهد بود. همه می‌دانند تیم‌های ایرانی چقدر قدرتمند هستند. بازی نخست سپاهان برابر العین را تماشا کردم و خیلی متعجب شدم که با چهار گل میزبان اماراتی را مغلوب کردند. ما در بازی فردا با تمام توان به میدان می‌رویم و از بازی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار هیجان‌انگیز هستیم. شروع السد در فصل جدید این رقابت‌ها برابر تیم النصر عربستان خوب بود و شکست سپاهان می‌تواند این روند را بهتر کند.

وی در ادامه افزود: تیم السد بازیکنان عالی را اختیار دارد و باید در تمام بازی‌ها پیروز شویم. من وجود فشردگی در بازی‌های تیم السد در رقابت‌های باشگاهی قطر و آسیا را دوست دارم، زیرا ما را قوی‌تر می‌کند.

ژاوی درباره قدرت تیم‌های ایرانی اظهار داشت: شکست دادن تیم‌های ایرانی که بسیار قدرتمند هستند، سخت است. تیم‌های ایرانی توانمندی‌های عالی دارند و بنابراین بازی با آنها سخت خواهد بود. امیدوارم تیم السد به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و جام را به دست آورد. این رقابت‌ها بسیار سخت است، اما السد شانس قهرمانی دارد. ما در گروه سختی قرار داریم، اما آماده تمام بازی‌ها هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.