یک رسانه اسپانیایی از تذکر مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا به داور بازی اخیر تیمش در لالیگا پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا این هفته در دیداری خانگی در لالیگا مقابل ختافه به برتری ۲ بر یک دست پیدا کرد اما برای کسب این پیروزی متحمل فشار زیادی شد. در واقع اگر VAR نبود، گل اول بازی که توسط ختافه به ثمر رسید و داور هم آن را تأیید کرد، کار کاتالان‌ها را برای کسب امتیاز از این بازی خانگی بسیار سخت‌تر می‌کرد.

آن گل که در دقیقه ۲۳ توسط آلان نیوم به ثمر رسید با اعتراض بازیکنان بارسلونا از جمله پیکه مواجه شد و دلیل آن هم خطایی بود که مهاجم ختافه قبل از زدن ضربه به توپ روی ساموئل اومتیتی مرتکب شد. لحظاتی طول کشید تا داور مسابقه گی‌یرمو فرناندس به سمت نمایشگر VAR فراخوانده شود تا صحنه را بازبینی کند. در آن بین پیکه تلاش داشت به داور مسابقه صحنه مشابه بازی اخیر رئال مادرید مقابل سویا را یادآوری کند. در آن بازی که قضاوت آن برعهده خوان مارتینس مونوئرا بود، سویا گلی را به ثمر رساند که پس از بازبینی صحنه مشخص شد این گل بعد از خطای گودلی روی میلیتائو مدافع کهکشانی‌ها به ثمر رسیده و به همین دلیل مردود اعلام شد.

طبق گزارش شبکه مویستار اسپانیا، مدافع میانی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا به گی‌یرمو فرناندس گفته است: بازی رئال مادرید - سویا را یادت هست؟ یادت هست چطور (بازیکن سویا) سد راه (میلیتائو) شد؟

ظاهراً داور مسابقه هم که از شیوه تذکر دادن پیکه به او خوشش نیامد بوده در پاسخ به او هشدار می‌دهد: «وقتی با من حرف می‌زنی انگشتت را به سمتم نگیر...»

در نهایت با نظر کمک داور ویدئویی فرناندس نمایشگر VAR را مشاهده و گل ختافه را مردود اعلام کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.