هواداران استقلال امروز این فرصت را دارند تا در یک دورهمی به صورت زنده تماشاگر دیدار آسیایی تیم شان مقابل الاهلی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، هواداران تیم فوتبال استقلال امروز می‌توانند همزمان با آغاز دیدار آسیایی تیم شان مقابل الاهلی در یک دورهمی به میزبانی کانون هواداران باشگاه حضور یافته و به صورت زنده در یکی از پردیس‌های سینمایی تهران بازی تیمشان را تماشا کنند.

سردار غلامرضا سعادتی دبیرکل کانون هواداران استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اضافه کرد،: این کار از دربی آغاز شد و در دیدار مقابل الکویت ادامه پیدا کرد. امروز برای سومین بار است که کانون هواداران در یک پردیس سینمایی میزبان هوادارانی است که تمایل دارند در کنار هم بازی تیم شان را نظاره گر باشند.

وی با تاکید بر رایگان بودن حضور در این همایش بیان داشت: هدف از برگزاری چنین مراسمی، نزدیک کردن و همدل کردن کانون‌های مجازی هواداری، هدفمند کردن هواداری و ترویج فرهنگ هواداری بین هواداران این تیم است.

دبیر کل کانون هواداران باشگاه استقلال بیان داشت: این فرهنگ در جوامع مختلف وجود دارد و بسیاری از بازی‌های مهم تیم‌های محبوب و پر هوادار در مراکز عمومی از طریق گیرنده‌های بزرگ به نمایش در می‌آید تا ایجاد شور و نشاط از طریق فوتبال محدود به فضای ورزشگاه‌ها نشود. ما هم امیدواریم در این زمینه در فوتبال ایران پیشگام باشیم و در آینده نزدیک شاهد گسترش این فرهنگ در کشورمان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.