مردان ژوزه مورینیو در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل استون‌ویلا به برتری ارزشمندی دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه ویلاپارک عصر امروز (یکشنبه) محل رویارویی تیم‌های استون‌ویلا و تاتنهام بود که جدال پرگل دو تیم در نهایت با برتری دراماتیک ۳ بر ۲ شاگردان آقای خاص همراه شد. استون ویلا ابتدا در این دیدار با گل به خودی دقیقه ۹ توبی آلدرویرلد از میهمانش پیش افتاد، اما همین مدافع بلژیکی در دقیقه ۲۷ اشتباه خود را جبران کرد و کار را به تساوی یک-یک کشاند. در ادامه هیونگ‌مین سون در دقیقه ۲+۴۵ اسپرز را در نتیجه پیش انداخت تا شاگردان ژوزه مورینیو با برتری راهی رختکن شوند.

در آغاز نیمه دوم اما استون‌ویلا خیلی سریع به گل تساوی رسید و بیورن انگلس در دقیقه ۵۳ نتیجه را ۲-۲ کرد، اما این پایان کار نبود و هیونگ‌مین سون کره‌ای در دقیقه ۴+۹۰ گل برتری تاتنهام را به ثمر رساند تا تیم آقای خاص با سه امتیاز ارزشمند ویلاپارک را ترک کند.

شاگردان ژوزه مورینیو با این برد ۴۰ امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند. استون‌ویلا هم ۲۵ امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفدهم ایستاده است.

در همین چارچوب از ساعت ۲۰ امشب، آرسنال در ورزشگاه امارات از نیوکاسل میزبانی می‌کند. همچنین از ساعت ۲۳:۳۰ فردا (دوشنبه) تیم‌های چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل هم قرار خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.