کیکه ستین بازی مقابل ختافه را آزمون بزرگ تیمش می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ختافه در هفته پیش‌روی تیمش در رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از شرایط خاص جدال با باشگاه مادریدی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره اظهار داشت: لیونل مسی مانند سایر بازیکنان می‌داند قادر به چه کارهایی بوده و از انجام چه کارهایی ناتوان است. اگر مسی در ترکیب قرار بگیرد، یعنی مشکلی ندارد و می‌تواند بازی کند. زمان زیادی را به ارزیابی این موضوع اختصاص داده‌ام و می‌دانم همانند دیگر بازیکنان مسی هم به استراحت نیاز دارد. این بازیکنان سالهاست که به بازی کردن در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه عادت دارند و در بعضی موارد نیازی به استراحت دادن به آنها نیست.

او درباره احتمال خرید جدید از سوی تیمش افزود: آنچه من در تمام عمرم انجام داده‌ام، تطبیق یافتن و سازگاری با شرایط است. در صورتی بازیکن جدید جذب می‌کنیم که آن بازیکن، مورد پسند ما باشد. مصدومیت دمبله ما را تحت تاثیر و در معرض خطر قرار داده. در پایان، شما باید با ۱۱ بازیکن بازی کنید.

ستین در پایان افزود: حریف ما در شرایط مساعدی قرار دارد و اخیرا نمایش خوبی ارائه کرده است. یک آزمون بزرگ و واقعی در پیش داریم. برنامه خوب ختافه باعث شده آنها تا این مقطع از فصل در شرایط خوبی قرار بگیرند. ختافه در حال حاضر در رقابت‌های اروپایی حاضر است و شکست دادن آنها دشوار به نظر می‌رسد. به اندازه رئال مادرید در لیگ قهرمانان شانس داریم. آنها ۳ امتیاز بیشتر از ما دارند اما باید در برنابئو بازی کنیم و انتظارات بالایی از ال‌کلاسیکوی دور برگشت داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.