مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارند هر طور که شده ستاره فرانسوی خود را در پارک‌دوپرنس حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان به شمار می‌رود؛ به شدت مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد و شایعاتی در خصوص احتمال پیوستن این بازیکن به جمع کهکشانی‌ها در پایان فصل جاری مطرح شده اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد هر طور که شده ستاره فرانسوی‌اش را حفظ کند.

نشریه اسپانیایی «آ اِس» چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در آستانه ارائه پیشنهادی جدید به امباپه ۲۱ ساله برای تمدید قرارداد است که این بازیکن را از حیث درآمد در زمره دو فوق‌ستاره فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می‌دهد.

بر اساس ادعای این نشریه اسپانیایی، پاری‌سن‌ژرمن که از علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان مطلع است، دست پیش را گرفته تا از حفظ طولانی‌ مدت این بازیکن اطمینان حاصل پیدا کند، هر چند تاکنون دو پیشنهادش از سوی امباپه ۲۱ ساله رد شده است.

«آ اِس» گزارش داد؛ پاریسی‌ها حالا خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به کیلیان می‌کنند که رد آن کار بسیار سختی خواهد بود، چون این پیشنهاد به ارزش ۵۰ میلیون یورو خالص در هر فصل است.

این مهاجم فرانسوی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در ۲۸ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۲۴ گل، ۱۴ گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخته است.

پیش از این «آ اِس» مدعی شده بود؛ فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید برنامه‌ریزی کرده تا در تابستان ۲۰۲۱ سراغ جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن برود، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. این دقیقاً همان استراتژی‌ای است که رئیس باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ادن اِزار از چلسی در تابستان ۲۰۱۹ به کار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.