سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل تورینو ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا پس از تساوی ۲-۲ مقابل تورینو در وقت‌های قانونی بازی، در نهایت موفق شدند پس از جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود را از پیش رو بردارند و به دور بعد رقابت‌ها صعود کنند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «میلان تی‌وی» گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و حتی می‌توانستیم با نتیجه بهتری نسبت به یک-یک نیمه اول را به پایان برسانیم اما داشتن چنین بازیکنان مهمی روی نیمکت به من این اجازه را می‌دهد تا گزینه‌هایی برای یافتن راه‌حل مناسب داشته باشم. همین سلاح اضافی برای تیم به شمار می‌رود و هر کسی که بازی را از روی نیمکت شروع می‌کند باید ذهنیت درستی داشته باشد.

سرمربی میلان صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: مهمترین چیز ۹۰ دقیقه بازی کردن برای تیم نیست، بلکه داشتن مشارکت درست در تیم است، حالا بازیکنی چه ۵ دقیقه چه ۹۰ دقیقه بازی کند، مهم مشارکت تیمی است. ما باید با همین ذهنیتی که داریم، بازی کنیم.

میلان تحت‌هدایت پیولی که سال ۲۰۲۰ را طوفانی آغاز کرده، در پنج بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها پنج برد کسب کرده و اکنون باید خود را برای بازی روز یکشنبه با هلاس ورونا در هفته بیست‌ودوم سری A ایتالیا آماده کند.

پیولی که شاگردانش در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا حریف یوونتوس شدند، در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازیکنان شایسته‌اند که به آنها تبریک بگویم چون بار دیگر کیفیت، قدرت و از خودگذشتگی‌شان را نشان دادند. ما در مسیر درستی قرار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.