روزنامه «الرایه» قطر در گزارش‌هایی به شدت از عملکرد تیم الریان در دیدار با استقلال ایران انتقاد کرد و این باخت «تحقیرآمیز» را برای قطر یک رسوایی بزرگ دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر صفر تیم الریان قطر را شکست بدهد و راهی مرحله گروهی این مسابقات شود.

روزنامه الرایه قطر در مطالب امروز خود به شدت از عملکرد تیم الریان انتقاد کرد. این روزنامه در بخشی از گزارش خود از پنج گل تیم استقلال به عنوان دلیلی یاد کرد که این تیم صلاحیت و آمادگی حضور در رقابت‌های بین المللی را ندارد. این روزنامه نوشت: «این باخت تحقیرآمیز رویای الریان در آسیا را به کابوس تبدیل کرد.»

الرایه همچنین آورده است: «الریان بدترین بازی فصل خود را انجام داد و نتوانست از پس حریف خود بر بیاید و مقابل چند ضد حمله این تیم که منجر به دریافت گل در دقایق ابتدایی شد، ایستادگی کند.»

این روزنامه قطری در یک گزارش دیگر بازهم الریان را مورد نقد قرار داد و نوشت: «الریان با این باخت ثابت کرد که نماینده مناسبی برای فوتبال قطر نیست. اتفاقی که روز گذشته افتاد رسوایی بود که سزاوار یک مکث زیاد و پاسخگویی مربی و بازیکنان است. سرمربی نتوانست اشتباهات دفاعی را رفع کند و توانایی بیشتر بازیکنان هم به اتمام رسیده است.»

در متن این گزارش شدت انتقادات هم بیشتر شده است: «الریان بار دیگر نشان داد که نماینده خوبی برای قطر در مجامع بین المللی نیست. الریان ثابت کرد تیم ضعیفی است که باید تنبیه و مجازات شود. در آینده باید به خاطر این توهینی که به فوتبال قطر شد جلوی بازی الریان در مسابقات بین المللی را بگیرند چون نتوانست از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا عبور کند. این باخت و رسوایی مستلزم موضعگیری جدی برای پاسخگویی مسئولانش است که بدون استثنا از مربی اروگوئه ای تیم و بازیکنانش شروع می‌شود. آنچه به این رسوایی می‌افزاید این است که همه انتظار داشتند الریان در یازدهمین دوره حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا به افتخار فوتبال قطر تبدیل شود ولی حتی نتوانست از مرحله گروهی عبور کند.»

این روزنامه قطری توانایی بازیکنان این تیم را هم زیر سئوال برده و به اشتباهات آنها و سرمربی در جریان بازی اشاره کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.