ستاره جدید اینتر با ابراز خوشحالی از حضور در جمع آبی‌ومشکی‌ها از حس و حال تازه خودش گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستین اریکسن در اولین اظهاراتش پس از پیوستن به اینتر از احساس خاص خود در بدو حضور در جمع نرآتزوری سخن گفت.

این بازیکن دانمارکی اظهار داشت: هفته‌ای طولانی برای من بود و نمی‌توانستم برای نهایی شدن انتقال بیش از این صبر کنم. فوق‌العاده است که اینجا حضور دارم و خوشحالم چون بازیکن اینتر شده‌ام. احساسی عالی دارم و دیگر نمی‌توانم برای دیدار با هواداران منتظر بمانم. قبلاً شور و شوق آنها را دیده بودم و این بار استقبال فوق‌العاده‌ای از من داشتند.

وی در ادامه افزود: آمار می‌گوید من در انگلیس خوب بودم، اما به آمار اهمیت زیادی نمی‌دهم با این حال می‌دانم افرادی هستند که دوست دارند در مورد آمار و ارقام صحبت کنند. اکنون زمان شروع ماجراجویی جدید است و واقعاً خوشحالم که فرصت بازی در سری A و برای یک تیم بزرگ را دارم. اینتر یک باشگاه فوق‌العاده است.

در پایان اریکسن دانمارکی در مورد کار با آنتونیو کونته صحبت کرد و گفت: وقتی در تاتنهام بودم فرصت شناخت کونته را داشتم. ما در مقابل چلسی کونته قرار گرفتیم و کار برابر آنها واقعاً دشوار بود. این فرصت که می‌توانم او را بیشتر بشناسم و نحوه بازی تیمش را یاد بگیرم، مرا هیجان‌زده می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )