یورگن کلوپ از غیبت مهاجم سنگالی تیمش در بازی معوقه سرخپوشان در لیگ برتر انگلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ با اعلام خبر غیبت سادیو مانه، مهاجم سنگالی تیمش، کنفرانس خبری پیش از بازی معوقه لیورپول در خانه وستهام را شروع کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول با اعلام این خبر اظهار داشت: باید تصمیماتی بگیرم که ممکن است همه آن را دوست نداشته باشند. موظفم براساس شرایط تصمیم‌گیری کنم. اتحادیه فوتبال انگلیس تلاش کرد مسابقات جام حذفی در وسط هفته برگزار شود تا فشار کمتری برای بازیکنان به وجود بیاید.

کلوپ خاطر نشان کرد: سادیو مانه بازی مقابل وستهام را از دست خواهد داد. احتمالاً مقابل ساوتهمپتون هم غایب است و بعد از آن به تمرینات برمی‌گردد. مانه یک مشکل عضلانی دارد، اما خوش‌شانس بودیم که مشکلش خیلی جدی نیست. فکر می‌کنم سه بازی غایب خواهد بود.

«اگر مانند همه بازی‌های دشوار واکنش نشان دهیم، نیازی نیست چیزی را تغییر دهیم.»، وی با بیان این جمله در مورد بازی تکراری تیمش در جام حذفی نیز گفت: ما تیم لیگ برتری هستیم و شرزبری در لیگ دسته اول حضور دارد. اطمینان دارم بازیکنان آکادمی توانایی لازم برای بردن بازی را دارند. براساس نامه اتحادیه فوتبال انگلیس، از مدت‌ها قبل برای استراحت در آن دو هفته برنامه‌ریزی کرده بودم و امکان تغییر در برنامه‌های‌مان وجود ندارد. اگر مردم فکر می‌کنند دلیل عدم شرکت تیم اصلی در این دیدار تنبلی است، نمی‌توانم نظرشان را تغییر دهم. وقتی تصمیمی با ساعت‌ها فکر و برنامه‌ریزی گرفته می‌شود، به همین راحتی قابل تغییر نیست.

کلوپ درباره وستهام تصریح کرد: مقابل وستهام باید علاوه بر داشتن مالکیت توپ، هوشمندانه بازی کنیم. ضدحملات آنها خطرناک است. بازی سختی است.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در خاتمه اظهار داشت: عاشق مسابقات حذفی هستم. در دورتموند از چهار بار حضور سه بار به فینال این مسابقات رسیدیم، اما باید تصویر بزرگ‌تری را در نظر بگیرم. بازیکنان هم برنامه‌های خود را دارند و باید این مورد را در نظر گرفت. امیدوارم بازیکنان آکادمی در بازی برابر شروزبری موفق باشند. با عملکردی مشابه آنچه برابر استون‌ویلا انجام دادند، شانس پیروزی خواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.