مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از وفاداری سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان از توافق سه جانبه باشگاه آنتورپ بلژیک، باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین قدوسی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: علیرضا بیرانوند، چهارشنبه شب هفته گذشته از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد. این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایت‌نامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، جمعه ساعت دوی بامداد بود.

وی در ادامه افزود: روز پنجشنبه نیز باشگاه آنتورپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و یکی، دو روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید. ما از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت انصاری‌فرد از مالزی تصمیمی نگیرد و روز جمعه و در بازگشت مدیرعامل باشگاه جزئیات ماجراها را به مدیریت گزارش کردیم. بیرانوند حقیقتاً در آستانه جدایی بود تا اینکه در پی رایزنی‌های انجام شده از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وکیل بیرانوند، بنده و البته تمایل شخص علیرضا به ماندن در پرسپولیس و پذیرفتن پیشهادها از سوی باشگاه انتورپ در نهایت مقرر شد بیرانوند در نقل‌وانتقالات تابستانی به این تیم بلژیکی بپیوندد، اما باشگاه پرسپولیس نیمی از حق انتقال را حالا دریافت کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: شب قبل از بازی با تراکتور و حوالی ساعت سه بامداد، توافق باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتورپ در هتل اوین نهایی شد. ما پیشنهاد ارسالی آنها را بررسی کردیم و پس از تغییراتی سرانجام به تفاهم رسیدیم و ایمیل خود را برای این باشگاه بلژیکی ارسال کردیم و در نهایت هم باشگاه آنتورپ و هم بیرانوند امشب موافقت‌شان را با این تفاهم‌نامه اعلام داشتند و دقایقی قبل قرارداد بین بیرانوند و باشگاه آنتورپ هم به مدت سه فصل امضا شد.

قدوسی به مفاد قرارداد باشگاه پرسپولیس با باشگاه بلژیکی اشاره کرد و گفت: براساس توافقاتی که آقای انصاری‌فرد یا آنتورپی‌ها داشته است، این باشگاه مبلغ ۳۵۰ هزار دلار در دو قسط و طی دو ماه آتی به حسابی که باشگاه پرسپولیس معرفی کرده واریز می‌کند و ۳۵۰ هزار دلار باقیمانده هم در پایان فصل به پرسپولیس پرداخت می‌شود. در این فاصله بیرانوند طی دو ماه آتی برای تست پزشکی به بلژیک می‌رود. این توافق در حالی صورت گرفته که احتمال جدایی بیرانوند در نیم‌فصل بسیار زیاد بود و او با وفاداری مثالزدنی و عبور از پیشنهاد بازی در نیم‌فصل دوم با مبلغ کلان، بازی در آنتورپ را به تابستان سال آتی موکول کرد.

وی در پایان اظهار داشت: هواداران قدر بیرانوند را می‌دانند و باشگاه از او تشکر ویژه دارد. علیرضا در گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود که هر کاری کرده نتوانسته است به خاطر هواداران، تیم، باشگاه و همچنین دینی که به یحیی گل‌محمدی دارد تیم را در این مقطع از فصل ترک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.