حامد لک، دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که هدفش رسیدن به پیراهن تیم ملی است.

حامد لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر و تساوی تیمش برای سپاهان، یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ امسال گفت: وقتی بازی‌ها بعد از یک وقفه شروع می‌شود معمولاً تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی کامل رسیده و در شرایط بازی‌های رسمی قرار بگیرند. ما در شروع نیم‌فصل دوم بازی سختی برابر سپاهان داشتیم. آنها در تمام پست‌ها بازیکنان باکیفیتی دارند و در بیرون از خانه هم برای برد بازی می‌کنند، ولی واقعیت این است که ما هم دنبال برد بودیم. چند موقعیت هم داشتیم که متأسفانه هدر رفت، ولی در مجموع تساوی برابر سپاهان نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. ما امسال برابر مدعیان قهرمانی نتایج خوبی گرفتیم و در این بازی هم نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

وی درباره عملکرد خوبش در این فصل و اینکه آیا امیدوار است به تیم ملی دعوت شود، تأکید کرد: دوست ندارم زیاد در مورد عملکردم صحبت کنم. در این مورد باید کادر فنی و کارشناسان نظر بدهند. همیشه تلاش می‌کنم برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم. در ضمن ما یک تیم هستیم و همه تلاش می‌کنیم تا در قالب یک کار تیمی نتایج خوبی بگیریم. هر بازیکنی دوست دارد پیشرفت کند و به تیم ملی کشورش هم دعوت شود. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تلاش می‌کنم تا به تیم ملی کشورم دعوت شوم. هر بازیکنی خوب تلاش کند، قطعاً عملکردش دیده خواهد شد. هدف من هم رسیدن به پیراهن تیم ملی است و بدون شک برای رسیدن به هدفم تلاش می‌کنم.

لک در واکنش به اینکه برخی معتقدند این دروازه‌بان در برخی بازی‌ها وقت تلف می‌کند، تصریح کرد: به‌هرحال هر فردی که فوتبال نگاه می‌کند نظر خاص خودش را دارد. من در مجموع مخالف وقت تلف کردن هستم. گاهی اوقات ممکن است در جریان بازی مصدوم شوم و دروازه‌بان را برخلاف دیگر بازیکنان به بیرون از زمین نمی‌برند. در این شرایط نیاز به زمان دارم تا دوباره به شرایط بازی برگردم، ولی برخی تصور می‌کنند که دنبال وقت تلف کردن هستم. البته بازیکن هم گاهی باید بازی‌خوانی خوبی داشته باشد و شرایط بازی را خصوصاً در مواقع سخت درک کند. گاهی اوقات هم ممکن است بخواهم فشار تیم حریف را بگیرم و این نمی‌تواند ایرادی داشته باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: دروازه‌بان‌های بزرگ دنیا هم ممکن است گاهی اوقات در موقعی خاص وقت تلف کنند، ولی این‌طور نیست که من یا هر گلر دیگری دائم دنبال وقت تلف کردن باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )