عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال وعده داد هر بازی که سرمربی آبی‌پوشان بخواهد و امکان جذبش فراهم باشد، به خدمت می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا موسوی بعد از پیروزی ۵ بر صفر استقلال مقابل الریان قطر گفت: خوشحالم که اگر کنار تیم بودیم و کاری انجام دادیم، نتیجه‌بخش بود. الحمدالله الان دل هواداران استقلال و مردم ایران بابت این پیروزی شاد است. بهترین‌ها را برای مردم کشورم آرزومند هستم. ان‌شاءالله همیشه بتوانیم کاری کنیم که مردم‌مان خوشحال شوند و بهترین‌ها برای‌شان رقم بخورد.

وی افزود: فکر می‌کنم ما ایرانی‌ها باید خودمان تلاش کنیم و کشورمان را بسازیم. موفقیت امروز نمونه‌ای از همین تلاش‌ها بود که از سوی بازیکنان و کادرفنی انجام شد. افتخار می‌کنم از اینکه بخشی از این گروه بودم و همراه تیم به اینجا آمدم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد با چنین نتیجه‌ای مقابل الریان پیروز شوند، گفت: حقیقتاً نه، از این جهت که با تیم قدری بازی داشتیم. تیمی که بازیکنان گرانقیمتی را جذب کرده بود. احساس می‌کردم می‌بریم، اما احتمال تساوی و یا کشیدن بازی به ضربات پنالتی را می‌دادم. تیم بازی خیلی خوبی را انجام داد و امیدوارم در ادامه راه آقای مجیدی بتواند به همین شکل تیم را جلو ببرد تا ان‌شاءالله بردهای زیادی را برای هواداران رقم بزنیم.

وی راجع به آینده تیمش نیز عنوان کرد: من چون در کار اجرایی دخالتی ندارم نمی‌توانم نظری در این مورد بدهم، اما اگر آقای مجیدی بازیکنی بخواهد و امکان جذبش وجود داشته باشد، حتماً جذب می‌کنیم. به خاطر مردم من هم اگر بتوانم امکاناتم را برای تقویت تیم به کار می‌گیرم تا در جام‌هایی که شرکت داریم، موفق عمل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.