باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هرچه زودتر ITC مهاجم جدید تیم فوتبال این باشگاه را دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس از طریق فدراسیون فوتبال کشورمان و فدراسیون فوتبال ترکیه برای صدور هر چه سریع‌تر ITC آنتونی استوکس اقدام کرده است.

* سیامک نعمتی که به خاطر مصدومیت نتوانسته بود در بازی با تراکتور پرسپولیس را همراهی کند مشکلی برای بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان ندارد.

* تمرین فردای پرسپولیس قرار است در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شود. آنتونی استوکس نیز قرار است در این تمرین خودش را به کادرفنی سرخپوشان معرفی کند.

* بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ساعت ۱۸:۵۰ روز جمعه تهران را به مقصد آبادان ترک خواهند کرد. این تیم همچنین ساعت ۲۱ شنبه شب به تهران باز خواهد گشت.

دیدار صنعت نفت آبادان - پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۲ بهمن ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

* علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی بازیکنان ۳ کارته پرسپولیس هستند که در صورت گرفتن کارت زرد در دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان، دربی پایتخت را که در هفته نوزدهم برگزار خواهد شد، از دست خواهند داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.