مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که بازیکنان این تیم از کار کردن با رادولوویچ، سرمربی جدید ذوبی‌ها راضی هستند.

مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: برای ما مهم بود که اولین بازی را با برد پشت سر بگذاریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. البته بعد از آمدن سرمربی جدید زمان کمی در اختیار داشتیم و از لحاظ بدنی هم عقب بودیم به همین دلیل تمرینات پرفشاری را انجام دادیم تا شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود. ما روی مسائل فنی هم کار کردیم و تأکید میو (رادولوویچ) روی نظم تیمی و نظم دفاعی بود. در این بازی هم تا حدودی خواسته‌های این مربی را در زمین پیاده کردیم و مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره حضور رادولوویچ در ذوب‌آهن تأکید کرد: رادولوویچ از لحاظ فنی مربی خوبی است و بازیکنان تیم هم از کار کردن با این مربی راضی هستند. امیدوارم در ۱۳ بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و خودمان را با جایگاهی برسانیم که در شأن ذوب‌آهن است.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا ذوب‌آهن با در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت، نتایج خوبی در نیم فصل اول نگرفت؟»، تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم، ولی خودمان مقصر هستیم، چون ما در زمین بازی می‌کنیم. دیگر فایده ندارد به گذشته فکر کنیم و مسئله مهم این است که نتایج قبلی را جبران کرده و به بالای جدول برسیم.

بازیکن پیشین تراکتور درباره بازی بعدی تیمش برابر این تیم تبریزی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته چند بازی برابر این تیم بازی کردم و تقابل با تراکتور همیشه یک بازی خاص برای من است. امیدوارم در بازی بعدی هم نتیجه خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.