با گذشت بیش از ۷۰ روز از جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی ایران، هنوز جانشین وی معرفی نشده و فدراسیون مدام وعده «بزودی» می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، فسخ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی ایران بعد از دیدار با عراق به صورت رسمی اعلام شد تا تیم ملی ایران در حساس‌ترین مقطع سال بیش از ۷۰ روز فاقد سرمربی باشد.

در این مدت فعل و انفعالات زیادی در فوتبال ایران رخ داد که مهمترین آن استعفای رییس فدراسیون به دلیل بیماری قلبی بود که این خود عامل مهمی برای عدم انتخاب جانشین ویلموتس در سریع ترین زمان ممکن بود.

مهم ترین گزینه‌های جانشینی ویلموتس بلژیکی، «جیانی دی بیاسی»، امیر قلعه نویی و علی دایی بودند که رفته رفته دی بیاسی و علی دایی از گزینه‌ها خارج شدند تا امیر قلعه نویی سرمربی فعلی سپاهان تنها گزینه موجود برای این منظور باشد.

باوجود این که حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال هفته گذشته وعده معرفی تیم ملی تا یک هفته آینده (امروز سه شنبه) را داده بود، هنوز این اتفاق نیفتاده اما شواهد نشان می‌دهد ممکن است امروز یا فردا سرمربی تیم ملی رسما معرفی شود.

برخی شواهد موجود گواه آن است که امیر قلعه نویی که در حال حاضر هدایت تیم سپاهان را هم بر عهده دارد، فردی است که قرار است نامش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اعلام شود و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.