مربی و بازیکن تیم السیلیه قطر درباره بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شهر خودرو ایران به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه العرب قطر، خلیفه ابوبکر، مربی تیم السیلیه گفت: ما در آستانه یک بازی مهم و تاریخی برای باشگاه السیلیه قرار داریم. در بازی‌های مرحله پلی‌آف شانس تیم‌ها برای صعود برابر است و ما با هدف کسب پیروزی به میدان می‌رویم. من تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با تیم الدحیل را دارم و امیدوارم السیلیه بتواند حضوری تاریخی در این رقابت‌ها داشته باشد و به مرحله گروهی صعود کند.

عبدالقادر الیاس، مهاجم تیم السیلیه درباره بازی برابر شهر خودرو اظهار داشت: من از مصدومیت رهایی یافتم و آماده این بازی هستم. این یک بازی بسیار مهم است و باید برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش و تمرکزمان را مضاعف کنیم. آماده‌سازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و بازیکنان السیلیه از نظر روحی مهیای بازی امروز هستند.

عبدالله الحنزاب، مدیر فوتبال تیم السیلیه نیز خاطرنشان کرد: به بازیکنان خود برای ارائه یک بازی بزرگ برابر حریف ایرانی اعتماد داریم. ما سال‌ها برای نخستین حضورمان در آسیا منتظر ماندیم و این یک لحظه تاریخی برای تیم السیلیه است. بازیکنان السیلیه با وجود نداشتن تجربه آسیایی از روحیه مبارزه و میل به پیروزی برخوردار هستند. می‌توانیم پیروز شویم و رویای السیلیه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان به پایان نخواهد رسید.

تیم السیلیه که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) میزبان تیم شهر خودرو است. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.