استقلال و شهر خودرو در آخرین دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان قطر می‌روند و در صورت پیروزی در این مرحله به دور گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، استقلال و شهرخودرو امروز (سه‌شنبه) در چارچوب آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف الریان و السیلیه به عنوان نمایندگان این کشور می‌روند تا در صورت پیروزی در این دیدار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

استقلال و شهرخودرو در مرحله قبلی پلی‌آف به ترتیب توانستند که از سد الکویت کویت و الرفاع بحرین گذشتند. بازی مقابل این تیم‌ها فشار زیادی به دو تیم وارد نکرد اما تصمیم AFC مبنی بر برگزاری بازی در امارات باعث شد که نمایندگان ایران به خاطر نبود پرواز مستقیم از امارات به قطر مجبور شوند که به ایران بازگردند و سپس به قطر بروند و در نتیجه خستگی سفر بر تن آن‌ها باقی بماند.

در این مرحله استقلال باید به مصاف الریانی برود که در این فصل با هدایت آگیره توانسته جای السد را به عنوان تیم دوم قطر بگیرد. البته قرمزپوشان قطری نتوانستند در دو بازی اخیرشان نتایج خوبی کسب کنند و مقابل السد در نیمه نهایی جام حذفی قطر و مقابل الغرافه در لیگ قطر به ترتیب با نتایج ۴ بر یک و ۴ بر ۲ شکست خوردند. در حال حاضر مطرح‌ترین بازیکن الریان، یاسین براهیمی مهاجم گران‌قیمت الجزایری است که سابقه پوشیدن پیراهن پورتو را دارد.

از آن طرف، وضعیت السیلیه در هفته‌های اخیر همانند الریان خوب نیست. این تیم در سه بازی اخیرش مقابل الخور، الدحیل و الاهلی شکست خورده و در حال حاضر هم با ۱۷ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. از بازیکنان شاخص السیلیه می‌توان به کریم انصاری‌فرد، مبارک بوصوفه، کارا امبوجی و ندیر بلحاج اشاره کرد که سابقه بازی در لیگ‌های اروپایی را دارند.

بر اساس برنامه مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، شهر خودرو ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه در ورزشگاه عبدالله بن‌ خلیفه دوحه مهمان السیلیه است و استقلال هم ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف الریان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.