روزنامه الرایه قطر در گزارشی به تمرین روز گذشته الریان قطر اشاره کرد و نوشت که امید هواداران این تیم به ستاره ساحل عاجی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الرایه قطر در گزارشی به تشریح دیدار تیم‌های فوتبال الریان قطر و استقلال پرداخت. در گزارش این روزنامه درباره تمرینات روز گذشته الریان آمده است: دیه‌گو آگیره سرمربی الریان ابتدای تمرین حدود ۱۵ دقیقه با اعضای این تیم و بازیکنان در خصوص بازی حساس مقابل استقلال گفت‌و‌گو کرد و از آنها خواست با فداکاری و تلاش بیشتر برای رسیدن به موفقیت و نتیجه مطلوب در این بازی به میدان بروند.

در ادامه و در بخش تمرینات هجومی، آگیره به دنبال استفاده از نقاط ضعف تیم حریف و تمرکز مثلث هجومی الریان با حضور تاباتا، یاسین براهیمی الجزایری و یوهان بولی ساحل عاجی خواهد بود تا با هماهنگی و انسجام کافی مقابل حریف قرار بگیرند. تاباتا در این بخش نقش مهم و تأثیرگذاری دارد، چرا که با تجربه زیادی در رقابت‌های آسیایی به میدان می‌رود و سابقه او می‌تواند به همبازیانش کمک کند.

هواداران الریان امید زیادی به درخشش یوهان بولی ساحل عاجی در خط حمله این تیم دارند. او که در بازی مقال الغرافه موفق به گلزنی شد، نشان داد توان بالایی برای کمک به موفقیت تیمش دارد و می تواند مقابل دروازه استقلال خطرساز باشد. آگیره همچنین به دنبال اصلاح خط دفاع است که در دو بازی اخیر مجموعا ۸ گل مقابل السد و الغرافه دریافت کرده و باید تغییرات و انتخاب‌های متفاوتی در این خط صورت بگیرد. سرمربی الریان تمرینات ویژه‌ای برای هماهنگی مدافعان میانی تیمش در نظر گرفته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.