سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش مقابل فولام در جام حذفی انگلیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از برتری خانگی ۴ بر صفر عصر امروز (شنبه) تیمش مقابل فولام دسته اولی و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس گفت: در شروع بازی فکر کردم دیدار دشواری در پیش خواهیم داشت. فولام تیمی شجاع است، اما پس از اخراج تیم ریم (در دقیقه ۶) اوضاع کمی متفاوت شد. آنها همچنان سعی کردند با وجود ۱۰ نفره شدن بازی خود را انجام دهند، اما زمانی که ۳ بر صفر در نتیجه پیش افتادیم، کار آنها تمام شد. حالا خودمان را برای بازی با منچستریونایتد (در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس) آماده کنیم.

وی درباره علت بازی ندادن به مدافع فرانسوی‌اش در این دیدار گفت: نمی‌خواستیم درباره استفاده از لاپورت ریسک کنیم. او تمرینات زیادی با ما انجام داده و ۷۵ دقیقه هم مقابل شفیلدیونایتد بازی کرد. امریک اگر وضعیت مناسبی داشته باشد، می‌تواند مقابل منچستریونایتد بازی کند.

سرمربی منچسترسیتی ادامه داد: در این بازی مصمم به کسب برد بودیم و همیشه در هر رقابتی به دنبال پیروزی خواهیم بود. در بازی با منچستریونایتد هم این شانس را داریم تا به فینال جام اتحادیه برسیم و این هدف بعدی‌مان است.

گواردیولا گفت: همیشه قادر به گلزنی هستیم و مشکل‌مان در فصل این است که گل‌‌های زیادی خورده‌ایم، اما همیشه خوب است که می‌توانیم به گل برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.