هافبک پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلات مالی هرچه زودتر حل شود چرا که بازیکنان هم تا یک جایی قادر به تلاش بدون فکر کردن به این مسائل هستند.

به گزارش ایسنا، وحید امیری بازیکن پرسپولیس درباره پیروزی امروز (یکشنبه) تیم خود برابر تراکتور گفت: این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس بود و هر دو به دنبال پیروزی بودند. دیدارهای پرسپولیس و تراکتور، چه از لحاظ امنیت بازی و چه از لحاظ برخورد بین بازیکنان هیچ‌وقت بازی راحتی نبوده است. با تمام این اوصاف و جدا از حواشی، موفق به پیروزی در یک بازی بسیار حساس و مهم شدیم.

امیری درباره قضاوت داور این بازی گفت: بازی سنگینی بود و نمی‌توان درباره داور قضاوتی کرد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که درگیری بین هوادارها تا کی قرار است ادامه پیدا کند گفت: من به عنوان بخش کوچکی از ورزش کشور و همچنین بازیکنان تراکتور و پرسپولیس می‌گویم هیچ‌کدام راضی به این اتفاقات نیستیم و دوست داریم فضای فوتبال دوستانه و صمیمی باشد. امیدوار هستم از این به بعد هوادارهای هر دو تیم همت کنند و رابطه دوستانه با هم داشته باشند تا به فوتبال و زیبایی فوتبال بیشتر کمک کنند.

امیری درباره مسائل و مشکلات مالی باشگاه گفت: در حال حاضر تمام کشور مشکلات مالی دارند و ما هم این وضعیت را درک می‌کنیم. ما ورزشکار هستیم و تمام وجود خود را برای باشگاه و تیم می‌گذاریم. قطعا باشگاه هم تمام تلاش خود را می‌کند تا پایبند قرارداد خود باشد. وظیفه ما این است که با تمام وجود برای هوادارها تلاش کنیم و به موفقیت برسیم. با تمام این اوصاف امیدوارم انصاری فرد برای رفع این مشکل تمام تلاش خود را بکند.

او درباره نگرانی بازیکنان از خرید بازیکنان خارجی با وجود عدم پرداخت قراردادها نیز گفت: هیچ‌یک از بازیکنان خود را در این قضایا دخیل نمی‌دانند که بخواهند اظهار نظر کنند. بالاخره تمام تیم‌ها به فکر تقویت خود هستند تا به موفقیت برسند. تمام تلاش هیات مدیره این است که مشکلات حل شود و یک تیم قدرتمند ساخته شود. با وجود این در صدر مشکلات باشگاه، مسائل مالی قرار دارد که همه به بی نظمی بازمی‌گردد و امیدوار هستم این مشکلات حل شود چرا که بازیکنان نیز تا یک جایی توان بازی بدون فکر کردن به مسائل مالی را دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.