سرمربی تراکتور می‌گوید در ادامه مسابقات تلاش خواهند کرد و همچنان به مدعیان قرمانی لیگ برتر از جمله پرسپولیس فشار خواهند آورد.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی درباره شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس و اخراج از کنار زمین در این دیدار گفت: مهاجم تیم پرسپولیس، اوساگونا بیش از ۱۰ بار خطا کرد و بازی را از جریان انداخت. در یک صحنه بدون توپ اشکان دژاگه را زد و فکر کنم الان کتفش شکسته است. در این صحنه اعتراض کردیم و دوباره روی احسان حاج صفی خطا کرد. من اعتراض کردم و داور من را اخراج کرد.

وی ادامه داد: داور ۱۱ اخطار داد. ما این بازی را از دست دادیم و چهار بازیکن ما برای بازی بعدی چهار کارته شدند.

الهامی اظهار کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم ولی واقعیت امر این است که ما از نظر آماری بهتر بودیم. باید خودمان را جمع و جور کنیم و آماده ادامه راه شویم. این فشار را در ادامه لیگ از روی پرسپولیس و سایر تیم‌های صدر جدول برنمی‌داریم.

او درباره ادامه‌دار بودن درگیری‌ها در فوتبال ایران و پرتاب سنگ از سوی هواداران گفت: من متوجه این اتفاقات نشدم اما درگیری در زمین طبیعی بود. به نظرم می‌توانستند یک داور با تجربه را انتخاب کنند. داور می‌توانست بازی را مدیریت کند. داور ۱۱ اخطار داد. یکی از دلایل خشونت در بازی عدم مدیریت درست از سوی داور بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.