مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و من یاد ندارم که یک تیم این‌طور توانسته باشد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی اذیت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, محمدرضا خانزاده بعد از شکست تیم فوتبال تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت: درست است که در این بازی نتیجه را واگذار کردیم، ولی فوتبال خوبی را انجام دادیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و من یاد ندارم که یک تیم این‌طور توانسته باشد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی اذیت کند. تشکر می‌کنم از تیم پرسپولیس و هواداران و مخصوصاً هواداران تیم خودمان که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند.

وی درباره درگیری‌های به وجود آمده بین هواداران دو تیم خاطر نشان کرد: در جریان درگیری‌ها نیستم، ولی هر دو تیم جزو تیم‌های بزرگ ایران هستند و این کری‌ها بین هواداران‌شان وجود دارد.

مدافع تیم فوتبال تراکتور راجع به صحنه‌ای که با شجاع خلیل‌زاده درگیر شد, یادآور شد: شجاع دوست خوب من است، ولی همیشه این اتفاقات حاشیه‌ای برای او رخ می‌دهد! در آن صحنه هم اتفاق خاصی رخ نداد. بیرانوند توپ را دو ضرب جمع کرد و من برای ریباند رفتم که داور کارت زرد به من نشان داد و باعث شد تا بازی بعد را از دست بدهم.

خانزاده درباره صحنه اخراج ساکت الهامی گفت: به نظر من نباید این اتفاق رخ می‌داد و نمی‌دانم برای چه الهامی اخراج شد. این بازی ۳۰-۴۰ کارت زرد و اخراج و مسائل دیگر داشت و این به ضرر تیم ما شد, چون بازی هفته بعد ما مهم است و الان چند محروم خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.