مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار داشتیم مسئولان باشگاه به وعده خود عمل کنند و بخشی از قرارداد بازیکنان را پیش از آغاز نیم‌فصل دوم پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ علی علیپور درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: هواداران خیلی خوب از تیم حمایت کردند. بعد از نقل‌واتقالاتی که در نیم‌فصل داشتیم توانستیم خوب بازی کنیم و سه امتیاز را به هواداران هدیه بدهیم.

وی در مورد ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از عدم دریافت مطالبات‌شان تصریح کرد: بله، تمام بازیکنان انتظار داشتیم قول‌هایی که از سوی مسئولان به ما داده شده بود قبل از شروع بازی با تراکتور عملی شود و ۵۰ درصد از قراردادشان را دریافت کنند. بچه‌ها گله داشتند، چون باید هر کدام زندگی‌شان را بچرخانند. به‌هرحال امیدواریم زودتر این اتفاق بیفتد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره قضاوت اکبریان در این بازی نیز گفت: من خودم با خانزاده حرف زدم، او بی‌جهت خودش را زمین انداخت و داور به من کارت داد. تراکتوری‌ها یک مقدار بازی را با پرخاشگری شروع کردند و همین باعث شد خودشان بازی را به جنجال بکشند. به نظرم داوری هم خوب بود و مهمتر از همه این بود که ما سه امتیاز را به دست آوردیم.

علیپور در مورد جذب اوساگونا نیز یادآور شد: او بازیکن خوبی است و ما در تمرین خیلی با هم صحبت می‌کنیم. اوساگونا تازه به تیم اضافه شده است و بیشتر با صحبت کردن می‌توانیم به این هماهنگی برسیم و با کمک بچه‌ها امتیازات را جمع کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.