بازیکن پرسپولیس می‌گوید در حال حاضر فکر کردن به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر کاری عجولانه است.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتور در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی و فیزیکی شاهد بودیم اما توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و فکر می‌کنم این پیروزی به ادامه مسیر ما خیلی کمک می‌کند.

او ادامه داد: در حال حاضر فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است اما شرایط ما تا اینجای کار خوب بوده و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.

او درباره مشکلات مالی تیم گفت: این موضوع از اول فصل بوده است. من و چند بازیکن دیگر از سال گذشته طلب داریم و امیدوارم که این مشکلات در اسرع وقت حل شود.

کامیابی نیا در واکنش به اظهارات خلیل زاده که گفته بود یکی از بازیکنان پرسپولیس پول اجاره خانه ندارد، خاطرنشان کرد: اتفاقا امید عالیشاه هم گفته بود که مشکل اجاره خانه دارد. اکثر بازیکنان مشکل مالی دارند اما مجموعه باشگاه دارد تلاش خود را انجام می‌دهد. در حال حاضر ۳۵ درصد از قرارداد خود را گرفته‌ایم و از سال گذشته هم طلب داریم. این‌ها اگر زیاد شود، مشکلات بیشتر می‌شود. وعده پرداخت به ما زیاد داده شده اما امیدوارم که طبق وعده‌های داده شده، این هفته پول ما را بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.