مدافع پرسپولیس خطاب به مسئولان باشگاه گفت که ابتدا پول بازیکنان فعلی را بدهند و بعد به سراغ بازیکن جدید بروند.

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل‌زاده بعد از برتری تیمش مقابل تراکتور درباره اتفاقات این بازی گفت: فوتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید. اشکان دژاگه بزرگ‌تر فوتبال ماست و اگر اتفاقی افتاد از او عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: همیشه اولین بازی نیم فصل دوم سخت‌تر است. خدا را شکر بازی خوب انجام دادیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم و ان‌شاء‌الله این روند را ادامه دهیم و قهرمانی را به دست بیاوریم.

مدافع پرسپولیس درباره بسته ماندن دروازه تیمشان در این دیدار گفت: من سید جلال حسینی و حسین کنعانی‌زادگان تلاش می‌کنیم تیم گل نخورد و موفقیت تیم را در نظر داریم. خوشحالم امروز گل نخوردیم.

خلیل‌زاده درباره سنگ پرانی از سوی هواداران گفت: هواداران تراکتور خوب هستند و امروز اتفاقی رخ نداد. هواداران دو تیم خوب هستند.

او درباره عملکرد نه چندان خوب اوساگونا در این دیدار نیز اظهار کرد: اولین بازی او است و این اتفاقات پیش می‌آید.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان تیمش از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد، گفت: الان بخواهم درباره منشکلات مالی صحبت کنم می‌گویند چرا می‌گویی. ما ۲۵ درصد پول گرفته‌ایم. نیم فصل دوم شروع شده و ما دریافتی نداشتیم. کمترین دریافتی را در لیگ داشتیم و هیچ اعتراضی تاکنون نکردیم. امیدواریم مسئولان پیگیر مطالبات بازیکنان باشند. بعضی از بازیکنان اجاره خانه ندارند. امروز یکی از بازیکنان اجاره خانه نداشت و از بازیکنان اجاره خانه‌اش را قرض گرفت. امید عالیشاه پول نداشت. ما پول جمع کردیم و اجاره خانه را دادیم. بزرگ‌ترین تیم آسیا نباید مشکل مالی داشته باشد. با چه امکانات می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم؟

وی اضافه کرد: هیچ کسی پول ندارد. وقتی حرف نمی‌زنیم، همه فکر می‌کنند مشکل نداریم. با این وضعیت ما برای هواداران بازی می‌کنیم. هیچ پولی هم نگرفتیم و همه پول‌هایی که می‌گیریم صرف اجاره خانه و خرج خودمان می‌شود. یک کفش (استوک) ۴ میلیون تومان است و بعد از سه بازی پاره می‌شود.

خلیل‌زاده درباره جذب بازیکن با وجود پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: بازیکنان ما پول نگرفته‌اند و امیدواریم پول ما را بدهند و بعد بازیکن بیاورند. بشار رسن پول نگرفته و چند روز هم تمرین نکرده است. امیدواریم پول بشار رسن را بدهند. همه بازیکنان با غیرت بازی می‌کنند. یکسری از بازیکنان باید خرج خانواده بدهند. بازیکنان یک رستوران هم با زن و بچه خود نمی‌روند.

او در واکنش به وعده انصاری‌فرد برای پرداخت مطالبات بازیکنان بعد از این بازی اظهار کرد: این صحبت‌ها همیشه هست. آقای انصاری‌فرد همیشه تلاش می‌کند. امیدواریم به او کمک کنند. تیم برای وزارت ورزش است اما چه پولی به ما داده‌اند؟ همه ما مشکل داریم. یک بازیکن پول کفش را ندارد. ما حرف نمی‌زنیم چون وضع اقتصادی خوب نیست. باید به تیمی که انتظار قهرمانی در آسیا داریم رسیدگی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.