هافبک - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد با گذشت نیم‌فصل از مسابقات لیگ برتر هنوز بازیکنان پرسپولیس یک سوم قراردادشان را هم دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ وحید امیری پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: واقعاً در این برهه از زمان بازی برای دو تیم حساس بود، چون دو تیم به دنبال امتیاز بازی کامل بودند. جدال تراکتور و پرسپولیس هیچ‌وقت راحت نبوده است، چه از لحاظ امنیت و چه برای بازیکنان. خدا را شکر می‌کنم با تمام این شرایط سه امتیاز بازی را گرفتیم. با توجه به نتایج رقبا هم نیاز به سه امتیاز داشتیم.

وی در قضاوت اکبریان در این بازی نیز توضیح داد: بازی سنگینی بود و این نیست که داور فقط به ما کارت داده باشد، به آن‌ها (تراکتوری‌ها) هم کارت داد. نمی‌شود او را قضاوت کرد،‌ ولی بازی سنگینی بود.

هافبک - مهاجم تیم پرسپولیس درباره درگیری هواداران دو تیم نیز گفت: به‌عنوان بخش کوچکی از ورزش کشور مطمئنم بازیکنان پرسپولیس و تراکتور راضی به این اتفاقات نیستند و دوست دارند فضا صمیمی و دوستانه باشد. نه اینکه خدای نا کرده اتفاقی باعث خونریزی هواداران شود. امیدوارم یک همتی شود از سوی هواداران و دوستی میان تماشاگران دو تیم ایجاد شود.

امیری در مورد مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس نیز تصریح کرد: الان که تمام کشور از لحاظ اقتصادی مشکل دارد، ما هم این موضوع را درک می‌کنیم، اما ما هم ورزشکاریم تمام وجودمان را برای تیم‌مان می‌گذاریم، ولی قطعاً باشگاه هم تمام تلاشش را می‌کند. بعضی هواداران هم برای ورزشگاه آمدن سختی دارند و امیدوارم این مشکلات حل شود، چون در این مقطع از فصل ما به یک سوم از پرداختی قراردادمان هم نرسیدیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی از بازیکنان از جمله علی علیپور نسبت به جذب بازیکنان خارجی معترض هستند و اعتقاد دارند ابتدا باید پول بازیکنان پرداخت شود، بیان کرد: هیچ‌کدام از بازیکنان خودشان را در این موضوع دخیل نمی‌دانند که اظهارنظر کند، چون بالاخره فوتبال است و تمام تیم‌ها به فکر تقویت تیم‌شان هستند و ما هم باید در آسیا و لیگ بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.