باشگاه پرسپولیس از نهایی شدن قرارداد استوکس و سفر وی به تهران برای حضور در تمرینات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: یک روز قبل از اتمام نقل و انتقالات با آنتونی استوکس توافق شد و او پیش نویس قرارداد را که شامل مبلغ و ۲ بند مهم بود را امضا کرد. در ادامه نمایندگان باشگاه آقایان خبیری و حسینی به دبی رفتند و ضمن بررسی برخی موارد حقوقی و توافق بر سر جزئیات و بندهای قرارداد که با نظارت مدیرعامل انجام شد با استوکس و نمایندگانش نهایی شد.

قدوسی عنوان کرد: از نمایندگان استوکس تشکر می کنیم که در زمینه بندهای قرارداد نهایت تعامل را داشته و خود بازیکن هم با چنین قراردادی که از هر لحاظ خوب به نظر می‌رسد بسته شود و مخالفتی با خواسته‌های باشگاه نداشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: دیشب توافق با استوکس نهایی شد و قرارداد از سوی وی به امضا رسید. امروز هم آقای انصاری فرد این قرارداد را به امضا رساند و پیوستن استوکس به پرسپولیس قطعی شده است. بنابراین با تهیه بلیت از سوی باشگاه، آنتونی استوکس فردا راهی تهران می‌شود. قرارداد با این مهاجم یکی از بهترین قراردادهای ممکن خواهد بود و در این باره خود بازیکن و مدیرعامل باشگاه مسائل را تشریح خواهند کرد. از همکاری همه عزیزان و نمایندگان ایرانی و خارجی بازیکن و افرادی که مشاوره های لازمه را در این مسیر دادند ممنونیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.