مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: موقعیت‌های خوبی در روی دروازه‌ها خلق شد و می‌توانستیم روی دو فرصت به گل برسیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، غلامرضا باغ‌آبادی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل دیدار ماشین سازی مقابل سپاهان گفت: از اصحاب رسانه و هواداران تشکر می‌کنم که در هوای سرد در ورزشگاه بودند و حمایت کردند. سپاهان تیم قابل احترامی است و در هر پست ۲ بازیکن خوب دارد. آنها تیم‌شان را در نیم‌فصل تقویت کردند و ما با برنامه خاصی مقابل این تیم قرار گرفتیم و هدف داشتیم. موقعیت‌های خوبی در روی دروازه‌ها خلق شد و می‌توانستیم روی دو موقعیت به گل برسیم.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل دو بازیکن‌مان را از دست دادیم اما به جوانان اعتماد کردیم و سعی می‌کنیم با اتکا به جوانان‌مان و علی‌رغم اینکه پنجره نقل و انتقالات ما بسته است در نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی عنوان کرد: در کادرفنی تغییرات زیادی داشته‌ایم و به زمان نیاز داریم تا به هماهنگی برسیم. در بازی امروز موقعیت‌های خطرناکی به حریف ندادیم، اما تیم مقابل ما هم سپاهان بود و همه اهالی فوتبال از قدرت آنها باخبر هستند. همه دوست‌دارند تیم‌شان در رتبه‌های بالا باشند و ما هم سعی می‌کنیم به هیچ تیمی باج ندهیم. بازیکنان مستعدی داریم و الان ۹ بازیکن امید در تیم داریم و اگر زمان بگذرد و این بازیکنان تجربه کسب کنند دست‌مان باز خواهد بود. تلاش خواهیم کرد بازی‌های خوبی انجام دهیم و سعی می‌کنیم جای خالی ۲ بازیکنی که از ما جدا شدند را پر کنیم.

باغ‌آبادی در خصوص حضور کم‌تعداد تماشاگران در ورزشگاه گفت: همانطور که گفتم هوا سرد بود و از تماشاگرانی هم که آمدند تشکر می‌کنم. به دلگرمی آنها امیدوار هستیم و در ادامه مسابقات لیگ تلاش می‌کنیم تا با حمایت آنها بازی‌های خوبی انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.