ولیعهد عربستان در آستانه خرید سهام باشگاه نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه آمریکایی «وال استریت ژورنال»، محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان در آستانه خرید سهام باشگاه لیگ برتری نیوکاسل با پیشنهادی ۳۴۰ میلیون پوندی قرار دارد. بر اساس این گزارش انتظار می‌رود این معامله طی چند روز آینده عملی شود. ولیعهد عربستان که پیش از این گفته می‌شد علاقه‌مند به خرید سهام باشگاه منچستریونایتد است، به همراه یک موسسه سرمایه‌گذاری به ریاست خانم آماندا استاولی، تاجر معروف بریتانیایی قصد خرید سهام باشگاه نیوکاسل را دارد.

بر اساس این گزارش، مایک اشلی که از سال ۲۰۰۷ مالکیت باشگاه نیوکاسل را برعهده دارد و در بین هواداران این تیم انگلیسی هم محبوبیتی ندارد، ممکن است تا چند روز آینده برای واگذاری سهام باشگاه با طرف عربستانی به توافق برسد، هر چند در عین حال امکان به هم خوردن این معامله هم وجود دارد.

در صورتی که ولیعهد عربستان موفق به خرید باشگاه نیوکاسل شود، او نیز مسیر شیخ منصور اماراتی را در پیش خواهد گرفت که در سال ۲۰۰۸ سهام باشگاه منچسترسیتی را خرید و با تزریق یک میلیارد پوند به این تیم در این سال‌ها، من‌سیتی را تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های انگلیس و جهان کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.