با وجود گذشت چندین روز از بازی دو تیم آلومینیوم اراک و نود ارومیه و حاشیه‌های مختلفی که در این بازی به وجود آمد هنوز کمیته انضباطی تصمیم روشنی درباره اتفاقات این دیدار نگرفته است.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک، دو تیم نود ارومیه و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار با حاشیه‌های زیادی روبرو بود و روایت‌های مختلفی از اتفاقات این بازی بیان شد که هر کدام می‌تواند جای تامل داشته باشد اما آن چیزی که در این بازی بر همگان روشن و اصل حاشیه‌های این بازی بود، ورود رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک به اتاق داوران، بعد از بازی بود.

درباره این اتفاق گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شد، از جمله صحبت‌های حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک که درباره این مساله عنوان کرد: "این‌ که آقای خطیبی برای چه چیزی به داخل اتاق داوران رفته باید از خود ایشان سوال کنید اما مساله‌ای که مشخص بود این است که در جریان بازی تیم داوران توسط تماشاگران تحت فشار خیلی بالایی بود. فشاری که روی داوران بود حتی بیش‌تر از فشار و هجمه‌ای بود که به تیم ما آورده شد. احتمالا آقای خطیبی بعد از بازی به اتاق داوران رفته تا از آنها به خاطر عملکردی که داشتند تشکر کند و با توجه به فشاری که روی آن‌ها بود از آنها تقدیر کند."

از طرفی دیگر صحبت‌های یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در مقابل حرف‌های محرابی است و درباره رفتن رسول خطیبی به اتاق داوران خاطرنشان کرد: "اصلا در استادیوم هجمه‌ای علیه داور نبود. داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد و رسول خطیبی را که در جریان بازی به زمین بازی آمده بود اخراج نکرد. خطیبی مربی بزرگی است، در این فشار باید تیم خود را جمع کند. من وقتی برای اعتراض به اتاق داوران رفتم، سر صحبتم با داورها نبود، من با نماینده فدراسیون کار داشتم که روز قبل بازی آمد و قوانین را برای ما مطرح کرد. بعد از ۲۵ دقیقه که در رختکن بودیم، متوجه شدیم که سرمربی تیم حریف به اتاق داوران رفته است. این توهین به ماست. این همه ظلم و نابرابری برای ما خسته‌ کننده است. اگر تیم حریف به اتاق داوران رفته، ما چرا نمی‌توانیم برویم؟"

بهاری در صحبت‌های خود ادعاهای محرابی را تکذیب کرد و در ادامه، حرف‌های جنجالی علیه او زد که واکنش باشگاه آلومینیوم اراک را به دنبال داشت و طی انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد: "باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اعتراض خود را به صحبت‌های تند و توهین آمیز مدیر عامل باشگاه نود ارومیه در مصاحبه اخیر خود علیه مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اعلام می‌دارد و تاکید می‌کند این نوع مصاحبه علیه حمید محرابی، مدیر اخلاق مدار و ارزشی ورزش استان مرکزی دور از روح جوانمردی ورزش است و قطعا در این راستا پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد."

چیزی که کاملا واضح و روشن است‌، این که در قانون فوتبال، سرمربی یک تیم نمی‌تواند بعد از بازی به اتاق داوران برود و هیچ بهانه‌ای برای انجام این کار پذیرفته نیست.

این مساله و همچنین حاشیه‌های مختلف بازی آلومینیوم اراک و نود ارومیه هنوز با بی‌توجهی کمیته انضباطی روبرو است و با گذشت چندین روز از این مسابقه هنوز کمیته انضباطی واکنشی نشان نداده است. باید دید کمیته انضباطی چه زمانی برای این دیدار جنجالی تصمیم و احکام خود را صادر می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.