سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پس از ثبت یک پیروزی قاطع دیگر در کارنامه زردپوشان وستفالن از عملکرد ستاره جدید این تیم تمجید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند باز هم برد و باز هم با گلزنی مهاجم نروژی جدیدش ارلینگ هالند موفق به انجام این کار شد.

هالند که ماه ژانویه از تیم سالزبورگ اتریش به دورتموند پیوست، در بازی اولش مقابل آگزبورگ هت‌تریک کرد و شب گذشته (جمعه) هم در پیروزی خانگی ۵ بر یک مقابل کلن دو گل دیگر زد و مجموع گل‌هایش را به ۵ رساند.

لوسین فاوره سرمربی دورتموند پس از بازی به سایت باشگاه گفت: من بسیار راضی هستم. راستش ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم چون کلی موقعیت گلزنی مناسب داشتیم. در نهایت اما چیزی که اهمیت دارد سه امتیاز بازی است و ما واقعاً لیاقت کسب این پیروزی را داشتیم.

فاور افزود: کلن موقعیت‌های گلزنی فراوانی نداشت به خصوص در نیمه اول. من از شیوه پیشرفت بازی راضی‌ام. ارلینگ در بازی مقابل آگزبورگ سه گل زده بود و این بار هم در خانه دو گل دیگر زد. گل‌های او بسیار مهم بودند چون گل چهارم‌مان ما را دیگر از بابت کسب پیروزی آسوده خاطر کرد. او البته گل پنجمش را هم بسیار خوب زد.

دورتموند با کسب دهمین برد فصلش ۳۶ امتیازی شد و اکنون تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.