سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور در ابتدا گفت: شرایط اردوی بندرعباس خیلی خوب است. البته بارندگی شدید و غافلگیرکننده‌ای در دو روز گذشته رخ داد و باعث شد که نتوانیم در زمین ساحلی تمرین کنیم. با همکاری خیلی خوب مسوولان شهرداری بندرعباس در بحث میزبانی از این اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی، برنامه را تغییر دادیم و به سالن وزنه رفتیم. هم‌چنین روز گذشته هم در زمین ساحلی سورو به تمرین پرداختیم.

او افزود: البته محور برگزاری این اردو که پس از دو ماه و نیم استراحت بازیکنان را دور هم جمع کردیم، تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی است که زیر نظر دکتر نوشادی، مربی بدنساز تیم ملی به خوبی در حال اجراست. هم‌چنین در مباحث تاکتیکی هم تمریناتی داریم و در نوبت عصر به آن می‌پردازیم.

هاشم‌پور با اشاره به میزان آمادگی فعلی بازیکنان پس از استراحت طولانی مدتی که داشتند، گفت: خوشبختانه بازیکنان ما تفکر حرفه‌ای دارند و در هر شرایطی به فکر وضعیت خود هستند. البته با شناختی که از کادرفنی دارند، به خوبی از این موضوع آگاه هستند که اگر آماده نباشند، شانس حضور ثابت در تیم ملی را از دست می‌دهند. هرچند که خودم و نصراله‌زاده هم با بچه‌ها به صورت تلفنی در تماس بودیم و تمرینات‌شان را با هم بررسی می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: در این اردو امیرحسین اکبری و محمد مرادی را به دلیل مصدومیت و پیگیری مراحل فیزیوتراپی در اختیار نداریم. ضمن این که سعید پیرامون هم به دلیل مشکلات شخصی ناشی از سیل سیستان و بلوچستان قادر به همراهی تیم در این اردو نبود.

وی در پایان گفت: باید تشکر ویژه‌ای از مدیران، مسوولان و به خصوص شهردار بندرعباس داشته باشم که علاوه بر حمایت‌های کامل، حضور گرم آن‌ها را در اردو نیز داریم و به طور مداوم از طریق حضوری و غیر حضوری پیگیر وضعیت کمی و کیفی اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در شهر بندرعباس هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.