پیشکسوت فوتبال گفت: فلسفه فوتبال نشاط اجتماعی و کسب لذت است. اما از فوتبال امروز ایران فقط دلال‌ها لذت می‌برند و مدیرانی که دستشان در دست آنهاست.

هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر در انتقاد از عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: مگر این تیم نقل و انتقالات هم داشته؟ گرفتن یک بازیکن می‌شود نقل و انتقالات؟ در حالی که رقبا با همه توان در حال تقویت هستند، در این باشگاه همه دست روی دست گذاشته‌اند و یارگیری رقبا را تماشا می‌کنند.

پیشکسوت استقلال با طرح این سئوال که؛ «نتیجه حجم بالای اعتراض هواداران و این همه اعتراض چه شد؟»، بیان داشت: در دستگاه ورزش چه کسی پاسخگوست؟ برای استقلال چه کردند؟ جز این که بعد از همه اعتراضات فقط استراماچونی رفت، اتفاق دیگری هم افتاد؟ در سیستم مدیریت که آب از آب تکان نخورد و همه سر جای شان نشسته‌اند.

وی افزود: کاملا مشخص بود که جریانی از داخل باشگاه با استراماچونی مخالف بود و همه تلاشش را کرد تا او را از تیم دور کند. همان زمان که وانمود می‌شد پیگیر بازگشت استراماچونی هستند با مجیدی تمام کرده بودند. اما اعتراض هواداران مجیدی را وادار به عقب نشینی کرد و او گفت تا همه مرا نخواهند بر نمی‌گردم. حالا چی شد که در یک هفته نظر هواداران تغییر کرد و خواستار حضور مجیدی شدند را من نمی‌دانم.

پیشکسوت فوتبال گفت: در فوتبال ما هیچ چیزی سر جای خودش نیست و هرکس بتواند زور می‌گوید. مثلا چرا باید یک تیمی باشد که در میانه فصل بخواهد مربی یک تیم دیگر را بگیرد، زورش برسد و این کار را بکند. آن هم تیمی که خودش در کورس است و مربی‌اش را لازم دارد و مدیرش می‌گوید به ما فشار آوردند تا مربی مان را بدهیم. اگر این زورگویی نیست پس چیست؟ وقتی خارجی‌ها می‌بینند ما در داخل خودمان به هم رحم نمی‌کنیم و حرف زور می‌زنیم، آنها هم به ما حرف زور می‌زنند و می‌گویند میزبانی را می‌گیریم.

حیدری تاکید کرد: این فوتبال جز تنش و استرس چیزی ندارد. در حالی که فلسفه فوتبال نشاط اجتماعی و لذت بردن است. آیا شما از این فوتبال لذت می‌برید؟ مردم از این فوتبال لذت می‌برند؟ امروز فقط دلالان از فوتبال ایران لذت می‌برند و مدیرانی که دستشان در دست جماعت دلال باشد. فوتبال فقط برای آنها لذت بخش و سود آور است.

مهاجم پیشین استقلال تصریح کرد: این فوتبال بزرگتر و متولی ندارد. وقتی رییس و صاحب ندارد، هرکسی از بیرون به خودش اجازه می‌دهد به آن تعدی نماید. خودمان با این فوتبال چنین کردیم امروز مقابل خارجی‌ها ظلم پذیر باشیم و خودکرده را تدبیر نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.