عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با کنار گذاشتن تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا، فوتبال این قاره خدشه دار شد.

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از ضعیف بودن فدراسیون فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: متأسفانه قدرت بالایی نداریم و این مسئله باعث شده تا نتوانیم از حق و حقوقمان در AFC دفاع کنیم اما باید آرزو کنیم.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال با سرمربی جدیدش فرهاد مجیدی اظهار داشت: فرهاد سال‌ها برای استقلال بازی کرده، مربی گری هم کرده بوده و کاملاً شرایط تیم را می‌شناسد. البته مسئولان استقلال هم باید از او حمایت کرده و شرایطی را فراهم بیاورند که او بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد.

فرزامی تأکید کرد: در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشتیم و هنوز نتوانستیم چند بازیکن خوب را به خدمت بگیریم. خصوصاً در خط دفاع که استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و نیاز است یک تا دو بازیکن تدافعی جذب شده و در صورت مصدومیت یک بازیکن، جایگزین خوبی برای او وجود داشته باشد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: شرایط استقلال این روزها سخت است اما امیدوارم هواداران که همیشه در کنار تیمشان بوده و از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کردند، این روند را ادامه داده و با حمایت از مجیدی و بازیکنان، زمینه ساز موفقیت آبی پوشان در لیگ برتر و جام حذفی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.