سرمربی تیم فوتبال میلان اعتراف کرد که شاگردانش به شیوه‌ای نه چندان تماشایی موفق شده‌اند از مصاف با برشا ۳ امتیاز کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (جمعه) در دیداری از هفته بیست‌و‌یکم سری A میزبان خود برشا با نتیجه یک بر صفر شکست داد که تنها گل این بازی توسط آنته ربیچ به ثمر رسید. با این پیروزی میلان ۳۱ امتیازی شد و فعلاً در رده ششم قرار گرفته است.

استفانو پیولی سرمربی میلان پس از این مسابقه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی ما زیبا نبود اما به هر حال بردیم. می‌دانم که می‌توانیم بهتر از این‌ها بازی کنیم اما رویکرد بازیکنان ما امشب عالی بود و فکر می‌کنم که آنها الان دیگر می‌دانند چطور باید فشار بازی‌ها را مدیریت و تحمل کنند. ما باید همین رویکرد را حفظ کنیم چون من از نتایج اخیر تیم‌مان راضی هستم. ذهنیت مثبتی که تیم دارد باید حفظ یود اما از نظر تاکتیکی و فنی قبول دارم که سطح بازی‌‌مان باید ارتقا یابد. ما از همین الان به فکر بازی بعدی‌مان هستیم.

پیولی افزود: ما در حال ارتقا سطح بازی و ریکاوری هستیم. ما نسبت به زمانی که تازه کارمان را شروع کرده بودیم تیم کاملاً متفاوتی هستیم، چه از نظر روانی چه از نظر فنی. با این حال بازی امشب یک بار دیگر به ما یادآوری کرد که سری A چه لیگ سختی است. حالا جام حذفی را پیش رو داریم پاس باید حواس‌مان را جمع کنیم و کیفیت بازی‌مان را بالا ببریم.

سرمربی تیم فوتبال میلان درباره عملکرد زلاتان ابراهیموویچ اظهار داشت: ایبرا برای تیم ما حکم یک ارزش افزوده را دارد، چه در داخل زمین بازی چه خارج از آن. با این حال عملکرد کل تیم بعد از باخت وحشتناک‌مان در برگامو (باخت ۵ گله مقابل آتالانتا) خوب بوده است.

پیولی درباره برنامه‌های میلان در بازار نقل و انتقالات زمستانی هم عنوان کرد: اگر بازیکنی از جمع ما جدا شود، بازیکنانی جایگزین خواهند شد. مدیران باشگاه در حال رسیدگی به این موضوع هستند و من باید منتظرم بمانم ببینم چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.