فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال به تمجید از هواداران این تیم پرداخت و تأکید کرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند هواداران میلیونی استقلال را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، دوست دارم نکته‌ای را بگویم. به‌عنوان سرمربی استقلال دلیل قانع‌کننده‌ای برای خودم و بازیکنانم پیدا نکردم که چرا این بازی باید در خارج از ایران برگزار شود.

وی افزود: با تمام احترامی که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا قائلم و همیشه در ۲۰ سالی که چه در قطر، امارات و ایران فوتبال بازی کردم، حافظه خوبی از AFC دارم که شعارشان صلح و دوستی و بازی برابر بوده است، اما باید بگویم برای من اصلاً قابل پذیرش نیست که تیمم در خارج از ایران بازی کند و دلیل قانع‌کننده‌ای برای این کار پیدا نکردم. با این حال به نظر AFC احترام می‌گذارم و به احترام هواداران این بازی را انجام می‌دهیم. امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل الکویت موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تیم استقلال با تیم‌هایی که همگروهش هستند، خیلی فرق دارد. تیم ما دو بار قهرمان آسیا شده است. تفاوت بزرگ‌تر این است که تیم‌های همگروه ما چه در کویت، قطر و دبی بازی کنند، استادیوم‌شان خالی است، اما ما بهترین تماشاگران را داریم و وقتی در ورزشگاه آزادی بازی کنیم، حداقل ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. من دوستانی قطری و اماراتی دارم و همیشه از خاطره خوب‌شان در ورزشگاه آزادی صحبت کرده و از بازی مقابل ۱۰۰ هزار نفر می‌گویند. AFC به هیچ عنوان نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد. ما تیمی هستیم که ۳۰ میلیون هوادار دارد و اگر اینجا هستیم به خاطر هواداران‌مان است.

مجیدی با اشاره به شرایط تیمش گفت: ما هفته پیش تمرینات خوبی انجام دادیم، اما در هفته‌ای که گذشت چند جلسه تمرینی را به خاطر برف تهران از دست دادیم. البته بچه‌ها انگیزه لازم را دارند و امیدوارم فردا با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیمش هشت ساعت در فرودگاه معطل شده است، گفت: هر چیزی بوده، تمام شده است. الان اینجا حضور داریم و به بازی فردا فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: باید از فدراسیون امارات تشکر کنم که در فرودگاه و مسیر آمدن به اینجا با ما همکاری کرد و استقبال خوبی داشتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )