سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از خرید جدید تیمش تمجید کرد و به شاگردان خود هشدار داد که کار آسانی مقابل شالکه نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که تیم تحت هدایتش فردا شب (شنبه) در هفته نوزدهم بوندس‌لیگای آلمان پذیرای شالکه است، با حضور در کنفرانس پیش از این بازی گفت: ما بازی شالکه با بوروسیا مونشن‌گلادباخ را تماشا کردیم و باید بگویم واقعاً تحت تأثیر عملکرد آنها قرار گرفتم. شالکه در خط حمله ساختار خیلی خوبی دارد. این تیم با شایستگی مقابل گلادباخ به برتری رسید.

وی درباره خرید جدید تیمش نیز اظهار داشت: اودریوسولا بازیکن خوبی است و در تمرینات خودش را به خوبی نشان داده است. او مدافعی با ذهنیت هجومی است و می‌تواند به بازی ما سرعت ببخشد، این در حالی است که در یک سوم زمین حریف هم سانترهای خوبی انجام می‌دهد. هر چیزی ممکن است رخ دهد و شاید اودریوسولا در بازی فردا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ما حالا با داشتن یک بازیکن بیشتر انعطاف‌پذیری بیشتری داریم. ما می‌خواستیم یک دفاع راست به ترکیب‌مان اضافه کنیم که باشگاه این کار را کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ همچنین درباره وضعیت مدافع فرانسوی تیمش عنوان کرد: لوکاس هرناندس پیشرفت خوبی داشته است و امروز در بازی درون‌گروهی حضور داشت و کارش را به خوبی انجام داد. می‌دانیم که باید به واکنش قوزک پای او به این شرایط توجه داشته باشیم، اما تا به این لحظه از وضعیت ریکاوری‌اش راضی هستم.

فلیک در مورد رقابت برای قهرمانی در فصل جاری بوندس‌لیگا تأکید کرد: ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم، نه روی مسابقات. طبیعی است که دورتموند و لایپزیگ به دنبال قهرمانی باشند و ما هم باید بهترین سطح بازی‌مان را به نمایش گذاریم تا سرنوشت قهرمانی دست خودمان باشد.

وی در پایان در تمجید از مدافع - هافبک ملی‌پوش خود گفت: یاشوا کیمیش یک الگوی حرفه‌ای است. او همیشه بهترین بازی‌هایش را برای تیم انجام می‌دهد و همواره به دنبال این است تا چیزهای جدیدی یاد بگیرد. واقعاً این ویژگی‌های کیمیش را دوست دارم. او در بازی فردا در ترکیب اصلی خواهد بود. او در هر پستی می‌تواند بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.