مهاجم فرانسوی آبی‌واناری‌ها از بازی در بارسلونا و هم‌تیمی شدن با بازیکنی همچون لیونل مسی خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان که از زمان پیوستنش به بارسلونا از اتلتیکومادرید، این فصل در ۲۷ بازی از رقابت‌های مختلف ۱۱ گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخته است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیوینی «DAZN» گفت: از بودن در بارسلونا خوشحال هستم و این باعث افتخارم است. پدرم خیلی خوشحال است که مرا با پیراهن بارسا می‌بیند. می‌خواهم در این باشگاه تاریخ‌سازی کنم و باید بازیکن مهمی برای باشگاه بارسلونا باشم.

وی افزود: امیدوارم بتوانم آمارم در گلزنی و پاس‌گل را بهبود ببخشم. دارم سعی می‌کنم خودم را با تیم وفق دهم و تلاش می‌کنم تا جای ممکن تاکتیک‌های تیم را فرا بگیرم. به لحاظ فیزیکی و روانی حس خیلی خوبی دارم و می‌خواهم پیشرفت کنم.

مهاجم فرانسوی کاتالان‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازی کنار برنده ۶ توپ طلا اظهار داشت: لیونل قوی‌ترین بازیکن جهان بوده و این فوق‌العاده است که کنار او بازی می‌کنم. سعی می‌کنم در زمین حرکات مسی را درک کنم و وقتی او صاحب توپ است، بهتر حرکت کنم تا ارتباط بهتری با او در زمین برقرار کنم.

گریزمان ۲۸ ساله همچنین در خصوص تیمی که پنج سال در آن عضویت داشت، یادآور شد: هواداران اتلتیکومادرید، دیه‌گو سیمئونه و هم‌تیمی‌هایم تجربه زیبایی در آن مقطع از دوران حرفه‌ای‌ام بودند. حالا من بازیکن بارسلونا، بهترین باشگاه جهان هستم، چالشی جدید با سبک بازی جدید که کم‌کم خودم را به آن وفق می‌دهم. به نظرم ما قادر به رقابت در هر تورنمنت و کسب تمامی جام‌ها هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.